Tilbake fra Juniper bootcamp med 4 nye sertifiseringer!

3.12.2015 13:43 | nLogic

nLogics nettverkskonsulenter Ola Thoresen, Jonas Lindstad og Amund Weider er tilbake fra Juniper Networks Boot Camp i USA; “SE Technical Certification Enablement Week”. Amund og Jonas har bestått den service provider-rettede sertifiseringen «JNCIS-SP», og Ola de security-rettede sertifiseringene «JNCIS-SEC» og «JNCIP-SEC».

Fra venstre: Ola Thoresen, Jonas Lindstad, Amund Weider

14. november dro Amund, Jonas og Ola avgårde til Juniper Networks hovedkontor i Sunnyvale, California, for å sertifisere seg ytterligere og bli enda bedre kjent med Juniper Networks. Det ble en intens uke med program fra morgen til kveld, med målrettede sesjoner og selvstudie. Bootcampen ble skreddersydd for nLogic med undervisning ledet av den meget dyktige instruktøren Josh McKenzie. Det var intense dager med opptil 10 timer studie hver dag. 19. november var det tid for eksamen og alle tre besto med glans! Ola er nå sertifisert som «JNCIS-SEC» og «JNCIP-SEC» og Jonas og Amund som «JNCIS-SP». Med bestått på første forsøk, ble det også tid til besøk i San Fransisco, og gjengen er tilbake med nye inntrykk, kunnskap og gode minner.

- Vi har lært ekstremt mye på kort tid, og er tilbake med økt kompetanse tilpasset markedet. Opplæringssesjonene var målrettede, og vi har lært mye nytt. Vi fikk også en sniktitt på modeller som enda ikke er tilgjengelige, og gleder oss til lanseringen!, sier en meget fornøyd Jonas Lindstad.

Fra venstre: Ola Thoresen, Jonas Lindstad, Amund Weider