Tid for årets billigste sydenturer

Skolestart, lavere etterspørsel og høsten kommer snikende - Sensommeren byr på årets laveste ferie priser. Det er mye å spare for reisende som har mulighet til å reise i september og oktober. Nå kan reisende fra hele landet spare opptil 60%

Rhodos Hellas

-  Årets absolutt beste priser får du i det vi kaller lavsesong, etter skolestart og før vintersesongen starter for fullt. Mange foretrekker å forlenge sommeren og reise nå mens temperaturene i Europa fortsatt er veldig gode, og du får veldig mye ferie for pengene, sier Usman Jasrae, Salgsansvarlig i TUI Norge.

Hvor er det best temperaturer i september og oktober?

Spania, hellas, Kypros og Italia er noen av destinasjonene som har best gjennomsnittstemperatur i perioden. Se TUIs varmeguide for mer informasjon.

Laveste priser akkurat nå*:

Fra Trondheim: Priser fra 1.614 per person

Fra Oslo: Priser fra 1.998 per person

Fra Bergen: Priser fra 2.548 per person

Fra Stavanger: Priser fra 1.698 per person

Fra Kristiansand: Priser fra 5.148 per person

Fra Bodø: Priser fra 3.048 per person

*Merk at prisene kan variere

Rhodos Hellas

TUI Norge er i dag en del av TUI Nordic, og er med en markedsandel på 20 % den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. TUI Norge ble etablert i 1973 og tilbyr pakkereiser, fly og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Italia. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUI fly Nordic og Nazar.

Nyhet: TUI lanserer tre nye eksotiske destinasjoner i vinter13.9.2019 07:00:00 CESTPressemelding

Tall fra reiseselskapet TUI viser at etterspørselen etter reiser til sol og strand i vinter er opp 15 % sammenlignet med samme periode i fjor, en stor andel av denne veksten er til såkalte eksotiske destinasjoner. I takt med den økte etterspørselen lanserer TUI nå pakkereiser til tre nye vinterdestinasjoner; Da Nang i Vietnam, Doha i Qatar, samt det som sies å være Karibiens mest fargerike destinasjon, Curaçao.

TUI trapper opp kampen mot plastikk6.9.2019 08:00:00 CESTPressemelding

Økning av mengden plastavfall er en av våre mest alvorlige globale miljøtrusler. I 2050 kan det være mer plast enn fisk i havet dersom ingenting blir gjort. Kampen mot plast starter på land. I fjor ryddet TUI-ansatte og kunder plast fra 52 strender, tilsvarende avstanden mellom Akershus Festning og Tønsberg, som en del av TUIs miljøarbeid. Nå tar TUI neste skritt for å redusere engangsplast, blant annet et enda tettere samarbeid med hoteller og investering i nye prosjekter fra selskapets veldedige organisasjon.