Thon sjekker inn ved Dyreparken

I dag overtar Thon Hotels ett av Sørlandets største konferansehoteller, Quality Hotel & Resort Kristiansand. Hotellet skifter nå navn til Thon Hotel Sørlandet.

Thon Hotel Sørlandet er et fullservicehotell med 210 rom og stor konferanseavdeling, og ligger rett ved Kristiansand Dyrepark. Den nye franchiseavtalen med hotelleieren PANDOX innebærer at hotellet drives av Pandox Operations, men markedsføres som Thon Hotels.

Vi gleder oss til å ønske gjestene velkommen til Thon Hotel Sørlandet, og er sikre på at hotellet vil bli optimalt for både besøkende til Kristiansand Dyrepark og konferansegjester på Sørlandet, sier Konserndirektør Hotell & Restaurant Morten Thorvaldsen i Thon Hotels.

For oss er det svært spennende å komme inn i et nytt partnerskap med Thon Hotels. Etter samarbeidet om Thon Hotel Fagernes er vi overbevist om at dette vil bidra til å øke kundegrunnlaget vårt. Thon Hotels tilbyr et profesjonelt salgs- og markedsapparat som vi ser frem til å bli en del av også i Kristiansand, sier Vice President Helge Krogsbøl i Pandox Operations.

Om hotellet

Hotellet har 210 moderne rom med god standard og er ett av Sørlandets største konferansehotell med kapasitet til opptil 550 konferansegjester samtidig. Det familievennlige hotellet beliggende rett ved Kristiansand Dyrepark har både utendørs svømmebasseng og aktivitetspark.