Thon Hotels kåret til kundenes favoritthotell

Kundene til reisebyrået Berg-Hansen har kåret Thon Hotel Storo til sitt favoritthotell i Norge og 7 Thon-hoteller er på årets topp 10-liste.

KUNDENES FAVORITT: Thon Hotel Storo er kåret til kundenes favoritthotell i Norge i 2018. Foto: thonhotels.no

– Vi jobber hardt med å posisjonere Thon Hotels i markedet. Det er derfor ekstra gøy å se at syv av våre hoteller er på topp ti-listen over reisebyråkunders favoritthoteller i Norge. Ekstra gledelig er det at vårt nyeste konferansehotell, Thon Hotel Storo, tok førsteplassen. På kort tid er Oslo-hotellet blitt kjent for sin gode frokost, fargerike design og hyggelige medarbeidere, sier konserndirektør for Thon Hotels, Morten Thorvaldsen.

Hotelldirektør på Thon Hotel Storo, Tamas Csorba, er glad for topplasseringen:

– Denne prisen henger høyt og jeg ønsker å takke våre gjester for tilliten. Alle som jobber på Thon Hotel Storo har bidratt til at vi ligger helt øverst i denne prestisjefylte kåringen. Jeg er ekstremt stolt.

Kåringen er basert på ca. 25.000 hotellvurderinger i 2018.

– De tre siste årene har Thon vært representert på flere av topp 10-plassene. Dette året ble det ny rekord for Thon Hotels med hele 7 av 10 topplasseringer. Det er tydelig at Berg-Hansen sine kunder trives godt hos Thon Hotels. Ifølge våre kunder får de den beste hotellfrokosten på Thon Hotel Lofoten. Det nyåpnede Thon Hotel Storo er kundens favoritthotell i 2018, sier June Aronsen Jakola som er Hotell & Ferie-leder hos Berg-Hansen.

Majoriteten av Berg-Hansens kunder er forretningsreisende som reiser mye.

– Vi får ofte kommentarer fra kundene at de setter pris på kveldsmaten som er inkludert på flere Thon-hoteller. Frokost er fortsatt det viktigste måltidet. Thon Hotels er den norske hotellkjeden som gjennomsnittlig scorer best her. Det bemerkes ofte at Thon Hotels har godt renhold og god service, sier Aronsen Jakola.

Kundenes favoritthoteller i Norge:
1. Thon Hotel Storo
2. Grand Hotel Oslo by Scandic
3. Thon Hotel Fosnavåg
4. Thon Hotel Lofoten
5. Clarion Collection Hotel Helma
6. Thon Hotel Rosenkrantz Bergen
7. Thon Hotel Stavanger
8. Bergen Børs Hotel
9. Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
10. Thon Hotel Kristiansund

Det er designansvarlig i Olav Thon Gruppen, Sissel Berdal Haga, og interiørarkitekt MNIL Trond Ramsøskar som står for interiøret på Thon Hotel Storo, og for øvrig på de andre Thon-hotellene.

Link til Berg-Hansens topp 10-liste

THON HOTEL STORO: Konferansehotellet i Oslo har 322 rom og suiter, flott treningsrom, restaurant, bar og uteservering. Foto: thonhotels.no
LEKKERT INTERIØR: Thon Hotel Storo er et helt nytt konferansehotell i Oslo. Foto: thonhotels.no
GOD FROKOST: Thon Hotels er kjent for sine gode hotellfrokoster. Frokosten er inkludert i prisen på de norske hotellene. Foto: thonhotels.no