Thon Hotels feirer 10 år og drar på stor jubileumsturné!

27.8.2015 14:10 | Thon Hotels

Thon Hotels fyller 10 år, og reiser i september og oktober fra nord til sør, til over 20 flotte steder vi har hoteller i Norge. Sammen med Tommy Steine og Hanne Sørvaag inviterer vi til et hyggelig familiearrangement med underholdning, musikk fra kjente artister og gøyale barneaktiviteter.

Thon Hotels er en helnorsk hotellkjede, eid av Olav Thon. Etter 10 år er vi en av Norges ledende hotellkjeder med 9357 hotellrom, fordelt på 67 hoteller. Hotellene er spredt over hele landet, i de mest sentrale strøk, på utkantene og ved populære reiselivsdestinasjoner. Thon Hotels har gjennom tidene bidratt til å gjøre flere reisemål tilgjengelige for turister, og våre hoteller er i flere lokalsamfunn en hjørnesteinsbedrift og samlingssted for lokalbefolkningen.

- Verdiene i Thon Hotels er godt forankret hos ansatte og i alt vi gjør i kjeden. Det å være lokale, uhøytidelige, profesjonelle og engasjerte (LUPE), har stått i fokus gjennom våre 10 år som Thon Hotels. Vi ønsker derfor med denne jubileumsturneen å være lokale. Engasjere oss ute på de flotte stedene vi har hoteller, sier en stolt Morten Thorvaldsen, Konserndirektør Hotell & Restaurant.

Vær med på feiringen
Tommy Steine og Hanne Sørvaag vil by på god underholdning, vi får musikk fra kjente artister, kulturelle innslag fra lokale talenter og ordførere som vil si noen ord. Våre beste leverandører og kokker i Thon Hotels vil servere spennende godbiter fra kjøkkenet. Barna vil kunne leke seg i det store hoppeslottet og prøve seg som sumobryter.

Store premier
Vi skal på hvert arrangement dele ut mange store premier. En heldig person vil under arrangementet vinne et gavekort på kr. 10.000,- fra det lokale kjøpesenteret. Weekendopphold på Thon Hotels og andre hotelloverraskelser ligger også på lur.

Alle våre samarbeidspartnere, Thon Discovery medlemmer, hotellgjester og ikke minst du er velkommen til å delta på feiringen!

Reiserute

6. oktober: Tønsberg
7. oktober: Sandvika
8. oktober: Lillestrøm

Sjekk programmet og andre detaljer rundt jubileumsturnéen her.

Thon Hotels er en av Norges største hotellkjeder, og er en del av Olav Thon Gruppen. I Norge finnes 70 hoteller, 1 i Sverige, 8 i Brussel og 1 i Rotterdam. Thon Hotels har over 2,6 millioner gjestedøgn i løpet av et år. Vi er medlem av verdens største allianse av uavhengige hotellkjeder, Global Hotel Alliance (GHA).