Thon Hotel Stavanger gir gjestene den beste hotellopplevelsen i Norge

Thon Hotel Stavanger har vunnet prisen Guest Experience Award Norway.
VANT PRIS: – I kategorien for hotell skilte Thon Hotel Stavanger seg klart ut som en bedrift som leverer strålende kundeservice og gode kundeopplevelser over tid, sier HSMAI og Customer Alliance. Foto: thonhotels.no

Prisen deles ut av HSMAI og Customer Alliance til det hotellet som skårer høyest på kundetilfredshet og positive anmeldelser på Tripadvisor, Hotels.com, Google, Facebook og andre.

– Å vinne denne prisen er helt fantastisk! Jeg er svært stolt over det fenomenale arbeidet  mine kollegaer gjør hver eneste dag. Vårt mål er å levere minnerike gjesteopplevelser som er helt i toppsjiktet. Derfor er det ekstra gøy å vinne Guest Experience Award-prisen som baseres på nettopp tilbakemeldinger fra gjestene om Thon Hotel Stavanger, sier hotelldirektør Olle Aulin.

Ti hoteller i Norge var nominert til prisen hvor Thon Hotel Stavanger tok førsteplassen.

– Thon Hotel Stavanger åpnet høsten 2016 og toppet raskt listen på Tripadvisor som byens beste hotell. Vi ser at gjester er svært fornøyd med service, mat og design, og med beliggenhet og hotellfasiliteter. Det er festlig å se hvor populært Thon Hotel Stavanger er blant gjester, sier konserndirektør for Thon Hotels, Morten Thorvaldsen.

I begrunnelsen sier HSMAI og Customer Alliance følgende:

– Som forventet så er dette hotellet rangert som nummer én på Tripadvisor, Booking.com og Expedia i byen det ligger i. Hotellet har nesten 1000 anmeldelser de siste 12 månedene og har oppnådd en score på gjestetilfredshet på 94 %. Dette hotellet har virkelig vist hva det betyr å levere en eksepsjonelt bra og konsistent gjesteopplevelse. I kategorien for hotell skilte Thon Hotel Stavanger seg klart ut som en bedrift som leverer strålende kundeservice og gode kundeopplevelser over tid.

Thon Hotel Stavanger ligger i Klubbgata 6 i sentrum av Stavanger. Hotellet har 147 rom med Smart-TV og Bose-anlegg, treningsrom og lounge. Frokost og kveldsmat er inkludert i prisen.

Bak interiøret til Thon Hotel Stavanger står designansvarlig i Olav Thon Gruppen, Sissel Berdal Haga, og interiørarkitekt MNILTrond Ramsøskar.

Les mer om Thon Hotel Stavanger her

Thon Hotel Stavanger har moderne og lekre hotellrom. Foto: thonhotels.no
Hotelldirektør Olle Aulin er storfornøyd med at Thon Hotel Stavanger har vunnet prisen Guest Experience Award. Foto: Gry Traaen
Thon Hotel Stavanger får svært mange positive tilbakemeldinger på service, mat og fasiliteter. Foto: thonhotels.no