The Voidz (tidligere ‘Julian Casablancas+The Voidz’) annonserer navnebytte og nytt album!

Virtue slippes 30. mars via Cult Records / RCA Records. Bandet har allerede sluppet de to nye låtene ‘Leave It In My Dreams’ og ‘QYURRYUS’. Tirsdag 30. januar gjester de The Tonight Show med Jimmy Fallon.

The Voidz slapp den første smakebiten ‘Leave It In My Dreams’ fra det kommende albumet allerede på tirsdag, mens QYURRYUS’ med musikkvideo ble sluppet i dag. Videoen er regissert av Julian Casablancas selv.

Sjekk ut videoen til ‘QYURRYUS’ her: http://smarturl.it/QYURRYUSvid

Hør ‘Leave It In My Dreams’ her: http://smarturl.it/LIIMD/youtube

Vitrue følger opp bandets debutalbum Tyranny, som ble sluppet i 2014. Albumet består av 15 spor, spilt inn i Los Angeles, og produsert av Grammy-prisede Shawn Everett (Alabama Shakes, The War On Drugs).

“Our goal was to make a record that a wider audience would enjoy as much as we enjoyed the first album, Tyranny” sier Casablancas.  "Still a swirl of different styles, but I think this might the most eclectic record I've ever been a part of.  There's a song on there for everyone."

Bandet slapp også en 80-talls inspirert album trailer før nyttår, regissert av Warren Fu (Daft Punk, The Weeknd). Sjekk den ut her:  http://bit.ly/2AHr1QW

I anledning albumslipp legger bandet også ut på en omfattende turné-runde. Datoer annonseres snart.

VIRTUE  Tracklist:

1. Leave It In My Dreams