The Script går til førsteplass på listene i England og annonser ny turné!

Kommer til Oslo Spektrum 4. Mars 2018.

Irske The Script har med sitt nye album Freedom Child toppet Englands offisielle albumliste, og slått ut band som LCD Soundsystem og OMD. Den ferske førsteplassen er 4. gangen bandet går til toppen av de engelske hitlistene. Albumet har toppet iTunes-listene i bandets hjemland og 13. andre land. De ligger også på Topp 10 i nesten 50 land verden rundt. Bandet sier selv: «You guys may never understand how happy we are to have achieved our 4th number 1 album. You see, we've worked so hard on it and ultimately the fans decided whether it's a strong album or not. We're so so lucky and are humbled by it. »

Billetter i salg fredag 29. september kl. 09.00.

The Script er ett av verdens mest suksessfulle band og har solgt over 29 millioner plater. Den irske trioen har 3 multi-platinum album som alle har gått til toppen av hitlistene. Bandet har fått en stor fanskare i USA og er også kjent som ett solid live band som har solgt over 1,4 millioner billetter fordelt på 203 show. Bandet gjestet Oslo Spektrum i 2015 og 730 lagde i etterkant en sak om de 10 grunnene til at du burde vært på konserten. Vi kunne ikke vært mer enige og syntes alle burde kjenne sin besøkelsestid når bandet igjen spiller i Oslo Spektrum i mars!

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.