jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®

The Power of Three - et perfekt utganspunkt for en vakker og holdbar makeup

6.9.2015 09:16 | jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®

The Power of Three er kombinasjonen av primer, pudder og fuktspray tilpasset din hud, som sikrer deg en perfekt finish og en holdbar makeup som varer hele dagen! Følg stegene under for å oppnå ditt beste resultat.

Steg 1: Velg primer til din hudtype

En primer har mange fordeler – makeupen holder bedre gjennom dagen, hudoverflaten jevnes ut, huden balanseres og resultatet blir rett og slett mer profesjonelt. Smooth Affair® for Normal Skin – fukter, jevner og gir glød mens Smooth Affair® for Oily Skin – minimerer porer, bekjemper urenheter og kontrollerer blankhet for en matt finish.

Steg 2: Finn riktig pudder og verktøy

4 -1 – concealer, foundation, pudder og spf-beskyttelse! Våre mineralpudder kommer i både løs og fast form – finn din favoritt ut ifra hvilken dekkevne og finish du ønsker, eller hvilken hudtype du har. Velg Amazing Base® (løst) gir en glødende finish og er fin til normal, tørrere og mer voksen hud. PurePressed® Base (kompakt) gir en mattere finish og er optimal for en kombinert og fetere hud. Husk også riktig kost for best resultat og for full dekkevne på ett strøk velger du en svamp til påføring.

Steg 3: Fukt og fiksér

Avslutt med en av våre herlige Hydration Sprayer som tilfører fukt og fikserer mineralene for en naturlig finish som holder hele dagen! Fuktsprayene gjør i tillegg at makeupen smelter inn i huden og overflaten ser ikke pudret ut. Vi har fuktsprayer som passer til enhver hudtilstand: D2O™ pleier, beskytter og roer sensitivitet – fin til alle normale og kombinerte hudtyper. POMMISST™ lindrer, roer og forsterker UV-beskyttelsen i pudderne ved hjelp av granatepleekstrakt – fin til normal, tørrere og mer voksen hud. Balance lindrer, beskytter og balanserer talgproduksjonen – fin til mer kombinerte og fetere hudtyper.

En sunn, glødende hud som stråler av ungdommelighet går aldri ut av motebildet. Vår berømte mineralmakeup og the Power of Three gir deg perfekt dekkevne med naturlig finish og en fantastisk glød!

jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP® er en av hovedaktørene innenfor mineralmakeup, introdusert allerede i 1994. Serien er basert på rene mineraler, pleiende planteekstrakter og høy ingredienskvalitet. Baseproduktene gir en fantastisk dekkevne med naturlig finish og frisk glød. Seks av baseproduktene inneholder også bredspektret UV-beskyttelse i tillegg til å være vannresistente i opptil 40 minutter, noe som gir en unik holdbarhet.

Fedora Minerals er en komplett mineralmakeupserie basert på rene mineraler, organiske planteekstrakter og essensielle oljer. Baseproduktene har bredspektret UV-beskyttelse og gir et naturlig og flott resultat. Pleiende ingredienser roer ned hudproblemer som sensitivitet, rosacea og akne. Fedora Minerals er tilgjengelig i alle Vitusapotek og utvalgte Ditt Apotek.

jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP® og Fedora Minerals distribueres av Skintific AS.

Last ned bilde
Fuktighetsgivende primer med hudpleiende fordeler • Minimerer porer • Bekjemper urenheter • Kontrollerer blankhet for en matt finish Tilgjengelig fra uke 32. Pris 625,- / 50 ml
Last ned bilde
Fast pudder laget av mikroniserte mineraler med SPF 20. Selges separat som refill. Påføres best med The Handi. Spray over med en fukt og fikseringsspray. Pris refill: 525,- Etui: 215,-
Last ned bilde
Løst mineralpudder med SPF 20. Nøkkelingreidienser: Titandioksid, sinkoksid og boron nitride. Pris: 525,-
Last ned bilde
En primer som forbereder huden slik at makeupen blir lett å legge og holder lenger. Pris: 625,-
Last ned bilde
Fuktighetsspray med granatepleekstrakt, en kraftig antioksidant som styrker UV-beskyttelsen på din makeup. Pris; 375,-.
Last ned bilde
Fuktighetsspray med ekstrakter fra appelsin, grapefrukt og grønn te som balanserer og roer en fet og blank hud. Pris: 375,-.
Last ned bilde
Fuktighetsspray med ylang ylang som fukter og roer huden i tillegg til å fiksere makeupen din så den holder hele dagen. Pris: 375,-

Om jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®

jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®
Karenslyst allé 49

22 57 88 00http://www.janeiredale.no

jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP® er en av hovedaktørene innenfor mineralmakeup. Merket ble introdusert i 1994 og jane iredale var den første komplette serien på markedet som ikke bare tok hensyn til farger og konsistens, men også til hva som er bra for huden. Serien er basert på rene mineraler, pleiende planteekstrakter og høy ingredienskvalitet. Baseproduktene gir en fantastisk dekkevne med naturlig finish og frisk glød. Seks av baseproduktene inneholder også bredspektret UV-beskyttelse i tillegg til å være vannresistente i opptil 40 minutter, noe som gir en unik holdbarhet.

Den dag i dag er jane iredale en av de reneste mineralmakeupseriene på markedet, og produktene er kjent blant makeupartister så vel som hudterapeuter for sin gode produktkvalitet og hudpleiende egenskaper.

jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP® distribueres av Skintific AS.

Følg saker fra jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP® på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®

Finn din fargematch med PurePressed® Base7.12.2015 07:30Pressemelding

PurePressed® Base Mineral Foundation er et oljefritt, fast pudder med finknuste mineraler som gir en matt og jevn hudoverflate. Mikroniserte mineralet gir en lett, silkemyk følelse og glød mens ekstrakter fra alger og granateple pleier, roer og beskytter. Pudderet har bredspektret UV-beskyttelse (SPF15 / SPF20) og er vannresistent i opptil 40 minutter. PurePressed® Base finnes i 24 ulike farger og med kalde, varme og nøytrale undertoner.