The Chainsmokers legger ut på europaturné og gjester Norge i mars!

Når den Grammy-vinnende duoen kommer til Norge 8. mars gjør vi om Telenor Arena til Norges største klubb med ett gigantisk dansegulv.

The Chainsmokers annonserer i dag at de legger ut på turné med «Euro Memories…Do Not Open Tour» i 2018. Turneen etterfølger deres populære amerikanske arenaturné «Memories…Do Not Open» som gjestet over 40 byer.

Forestill deg at du entrer et Telenor Arena som ikke er til å kjenne igjen! Tribunene er borte og foran deg ligger Norges største klubb, med et gigantisk dansegulv og hypnotiserende lysshow.Dette blir en unik sjanse til å se et av verdens største band gjøre en arena om til en pulserende klubb!

Billetter i salg fredag 29. september kl. 09.00!

Konserten presenteres i samarbeid med NRJ.

The Chainsmokers, som består av Alex Pall og Drew Taggart, har utviklet seg til en dominerende musikalsk kraft med et arsenal av sanger som har gjort dem til en av dagens hotteste artister og produsenter. Med en unik sound som krysser sjangere som indie, pop og progpop, har deres originale låter og remikser toppet lister i hele verden. De har over 9,4 milliarder streams og deres debutalbum har blitt streamet over 1,4 milliarder ganger globalt.

The Chainsmokers har vunnet en Grammy og en American Music Award, og har vært nominert til tre Grammy Awards, to Teen Choice Awards, to MTV Video Music Awards og elleve iHeart Music Awards. De har hatt utsolgte show i hele verden og spilt på noen av de største og viktigste festivalene inkludert SXSW, Ultra og Coachella, og på Brit Awards 2017, American Music Awards 2016 og The MTV Video Music Awards 2016.

Vi gleder oss allerede til mars 2018!

Nytt album fra Thåström - CENTRALMASSIVET er ute i dag!29.9.2017 13:52Pressemelding

Första singeln inleddes på en motellbalkong i Houston och avslutades på «Old Point Bar» i New Orleans. Amerikanska gospelkörer mötte tung europeisk blues medan den amerikanska söderns oljefält flimrade förbi. Uppföljaren, «Körkarlen», drabbade oss med omedelbara ”hej hej hej”-körer och ödesmättade syntar. Nu är det dags för fullängdaren och äntligen fortsätter den roadtrip som inleddes i maj. Skivan startar bland containertågen med «Bluesen i Malmö». Klockan är två på natten och över stan hörs en blues som bara kan komma från Thåström och hans band. Som en trasig cello i 120 decibel, för att citera texten. Lite senare: det långsamma «Centralmassivet» tar oss vidare norrut, till Stockholm. Vi följer Roslagsgatan genom Sibirien med en känslan av att någonting stort är på gång. Ett mirakel, allra minst. I oväntat rockriffande «Låt det goda» anas ett pariserhjul i dimman. ”Titta aldrig bakåt, vänd dig aldrig om”, mässar Thåström och vi följer den monotona gitarren genom floden. Vackra «Ald