The Chainsmokers legger ut på europaturné og gjester Norge i mars!

Når den Grammy-vinnende duoen kommer til Norge 8. mars gjør vi om Telenor Arena til Norges største klubb med ett gigantisk dansegulv.

The Chainsmokers annonserer i dag at de legger ut på turné med «Euro Memories…Do Not Open Tour» i 2018. Turneen etterfølger deres populære amerikanske arenaturné «Memories…Do Not Open» som gjestet over 40 byer.

Forestill deg at du entrer et Telenor Arena som ikke er til å kjenne igjen! Tribunene er borte og foran deg ligger Norges største klubb, med et gigantisk dansegulv og hypnotiserende lysshow.Dette blir en unik sjanse til å se et av verdens største band gjøre en arena om til en pulserende klubb!

Billetter i salg fredag 29. september kl. 09.00!

Konserten presenteres i samarbeid med NRJ.

The Chainsmokers, som består av Alex Pall og Drew Taggart, har utviklet seg til en dominerende musikalsk kraft med et arsenal av sanger som har gjort dem til en av dagens hotteste artister og produsenter. Med en unik sound som krysser sjangere som indie, pop og progpop, har deres originale låter og remikser toppet lister i hele verden. De har over 9,4 milliarder streams og deres debutalbum har blitt streamet over 1,4 milliarder ganger globalt.

The Chainsmokers har vunnet en Grammy og en American Music Award, og har vært nominert til tre Grammy Awards, to Teen Choice Awards, to MTV Video Music Awards og elleve iHeart Music Awards. De har hatt utsolgte show i hele verden og spilt på noen av de største og viktigste festivalene inkludert SXSW, Ultra og Coachella, og på Brit Awards 2017, American Music Awards 2016 og The MTV Video Music Awards 2016.

Vi gleder oss allerede til mars 2018!

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.