The Chainsmokers gir ut EP'en "Collage" 4. november!

25.10.2016 10:54 | Sony Music Norway

THE CHAINSMOKERS GIR UT ‘COLLAGE’ EP 4. NOVEMBER

EP’EN KOMMER TIL Å INNEHOLDE EN NY LÅT – “SETTING FIRES” FT. XYLØ

MUSIKKVIDEOEN TIL SUPERHITEN “CLOSER” MED HALSEY UTE NÅ!

The Chainsmokers fortsetter årets enorme suksess, og annonserer at den nye EP'en "Collage" blir sluppet 4. november. EP’en kommer til å være tilgjengelig fysisk, og blir gitt ut i en eksklusiv hvit vinyl via Urban Outfitter 25. november. Du kan forhåndsbestille HER!.

“Collage” kommer til å inneholde superhiten “Closer” med Halsey, i tillegg til en splitter ny låt med XYLØ - “Setting Fires”. Samlingen kommer også til å inneholde kjente låter som "Don’t Let Me Down" ft Daya, “Inside Out“ ft Charlee og “All We Know“ ft Phoebe Ryan. Ikke nok med det, så hadde musikkvideoen til "Closer" premiere i går! Se den rykende ferske musikkvideoen HER!

Duoen går mot 2016 sin slutt med enorm suksess, og har med sine siste singler gått til 2 x platina (Closer, Roses) og 4 x platina (Don't Let Me Down) i Norge. I USA har de blitt sertifisert med 3 x platina. Den nyeste singelen "All We Know" med Phoebe Ryan ligger på #11 på Spotify i Norge i dag. The Chainsmokers er også nominert til fire American Music Awards for New Artist of the Year, Favorite Duo or Group - Pop/Rock, Favorite Artist - EDM og Collaboration of the Year.

I kveld spiller duoen på et utsolgt Sentrum Scene, og vi kan forvente oss et forrykende sceneshow!

OM THE CHAINSMOKERS
Duoen består av Alex Pall og Drew Taggart, og har utviklet seg til en dominerende musikalsk gruppe med et mangfoldig repertoire av låter som har gjort dem til dagens hotteste unge artist/ produsent duo. Med en signatursound som er innom indie, progressiv og pop, herjer deres originale låter og remixer listene verden over. Deres evolusjon som produsenter og låtskrivere har gjort dem til noen av årets største breakthrough artister!

‘COLLAGE’ TRACKLIST:

1. Setting Fires (feat. XYLØ)
  2. All We Know (feat. Phoebe Ryan)
  3. Closer (feat. Halsey)
  4. Inside Out (feat. Charlee)
  5. Don’t Let Me Down (feat. Daya)