THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

Thåström slapp tidligere i høst albumet Centralmassivet – artistens tolvte som soloartist, som i hovedsak er spilt inn i legendariske Hansa Tonstudio i Berlin. Albumet gikk umiddelbart #1 i Sverige, og #6 her i Norge, og ble hyllet av både kritikere og fans. Her i Norge rullet pressen både firere og femmere.

Rockelegendens livekonserter befinner seg i grenselandet mellom fantasi og virkelighet – en tung og nådeløs musikalsk opplevelse som stadig overrasker. Høst turnéen solgte nærmere 100 000 billetter i både Sverige, Norge, Danmark og Finland, og høstet utelukkende gode anmeldelser. Vi gleder oss til fortsettelsen i sommer.

6-7 juli – Peace & Love, Borlänge

19 juli – Bukta,Tromsø (NO)

21 juli – Malakoff, Nordfjordeid (NO)

29 juli – Månefestivalen, Fredrikstad (NO)

4 august – Arvika Hamnfest, Arvika

10-11 august – Haven, København (DK)

17-18 august – Pstereo (NO)

THÅSTRÖM:

thastrom.se

spotify

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

Bob Dylan - More Blood, More Tracks - The Bootleg Series Vol. 14 to be released by Columbia Records/Legacy Recordings Friday, November 220.9.2018 16:05Pressemelding

Eagerly anticipated new chapter in acclaimed Dylan Bootleg Series unveils previously unreleased studio performances from 1974's mythic "Blood On The Tracks" sessions. Single Disc / 2LP edition showcases revelatory alternate NYC versions of all 10 songs from the original album + unreleased take of "Up to Me". 6CD Limited Edition Deluxe Set presents the complete New York City recording sessions + the five existing Minneapolis/Sound 80 recordings in chronological order.