THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

Thåström slapp tidligere i høst albumet Centralmassivet – artistens tolvte som soloartist, som i hovedsak er spilt inn i legendariske Hansa Tonstudio i Berlin. Albumet gikk umiddelbart #1 i Sverige, og #6 her i Norge, og ble hyllet av både kritikere og fans. Her i Norge rullet pressen både firere og femmere.

Rockelegendens livekonserter befinner seg i grenselandet mellom fantasi og virkelighet – en tung og nådeløs musikalsk opplevelse som stadig overrasker. Høst turnéen solgte nærmere 100 000 billetter i både Sverige, Norge, Danmark og Finland, og høstet utelukkende gode anmeldelser. Vi gleder oss til fortsettelsen i sommer.

6-7 juli – Peace & Love, Borlänge

19 juli – Bukta,Tromsø (NO)

21 juli – Malakoff, Nordfjordeid (NO)

29 juli – Månefestivalen, Fredrikstad (NO)

4 august – Arvika Hamnfest, Arvika

10-11 august – Haven, København (DK)

17-18 august – Pstereo (NO)

THÅSTRÖM:

thastrom.se

spotify

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.