Tett tak på Hovseterhjemmet

Kake må til når bygget er under tett tak.

Hovseterhjemmet skal stå ferdig om en drøyt år, og skal gi rom til 163 beboere og i tillegg et dagsenter. Prosjektet går både etter fremdriftsplan og budsjett. Sykehjemmet får passivhusstandard og skal bygges til BREEAM Very Good.

- Den gode fremdriften avhenger 100 prosent av dere som jobber her. Uten det gode kvalitetsarbeidet som dere legger ned her, ville prosjektet vært vanskeligere å styre, sa byggherre Omsorgsbyggs representant, prosjektansvarlig Bjørn Kjærnes.

Det er Hent som har totalentreprisen for byggingen.

Kake må til når bygget er under tett tak.
Kranselag innebærer at bygget er under tett tak, og er en milepæl som gjerne markeres med god mat og drikke. På Hovseterhjemmet var rundt 100 arbeidere og gjester samlet for lunsj med kaffe og kake. Bjørn Kjærnes er prosjektansvarlig i Omsorgsbygg, og berømmet den gode kvaliteten på arbeidet med sykehjemmet så langt.

Følg pressemeldinger fra Omsorgsbygg Oslo KF

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Omsorgsbygg Oslo KF på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Omsorgsbygg Oslo KF