Taekwondo-bronse til Tina Røe Skaar

Tina Røe Skaar (23) tok en bronsemedalje i Holland Open i taekwondo lørdag 11. mars.

Tina Røe Skaar

Dette er Tina sin første konkurranse siden hun ble kne-operert i november i fjor og hun det lover godt at hun tar med seg en medalje fra stevnet. Holland Open blir arrangert i Eindhoven og det deltar i overkant av 1000 utøvere fra ulike nasjoner.

I tillegg til bronsen tar Tina Røe Skaar med seg viktige rankingpoeng. Neste stevnet for landslaget er Presidents Cup i Athen i slutten av april.

Tina Røe Skaar

Norges Kampsportforbund (NKF) er et fleridrettsforbund i Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF). Norges Kampsportforbund er landsdekkende med rundt 450 medlemsklubber og 41.000 enkeltmedlemmer. Forbundet organiserer over 20 ulike kampsporter og målet er å være den ledende organisasjonen for kampsport i Norge.