Ta middagen tilbake!

Adam fra Adams matkasse samler i sin nye bok sine aller beste oppskrifter og setter dem sammen til praktiske ukemenyer med tilhørende handlelister.

Adam Bjerck er aktuell med boka Adams mat. Foto h. bilde: Adams matkasse/KIND

Den velkjente tidsklemma gjør at det ikke alltid er like lett å få hverdagene til å gå rundt. Kjøring og henting, fritidsaktiviteter for store og små, og sist men ikke minst, middagen. Dessverre er det ofte middagen som får svi når tidsklemma strammer som mest.

Redningen kommer med boka Adams mat.

Adams største ønske er å gjøre hverdagen vår enklere, ta middagen tilbake og samle familien rundt middagsbordet igjen. Og ikke minst er han opptatt av at vi kaster altfor mye mat. Med smarte handlelister til hver av ukemenyene hjelper han oss til å unngå akkurat det. Ved å følge ukemenyene i denne boka får vi velsmakende middager – og et variert og sunt kosthold.

Boka er skrevet i samarbeid med Kim Arne Hammerstad.

Adam Bjerck er en anerkjent kokk og har vært med på Kokkelandslaget. I 2013 var han med og starte Adams matkasse, leveranse av ferdigkomponerte middagsretter hjem på døren. Det som begynte som en idé blant fire unge gründere fra Bergen, har vokst til å bli et nasjonalt merkenavn innen et lite år. Adams matkasse får stadig flere kunder.

Adam har blogget om boka på forlagsliv.no

Se videoklipp der Adam forteller om boka.

Adam Bjerck er aktuell med boka Adams mat. Foto h. bilde: Adams matkasse/KIND
Adam Bjerck. Foto@Adams matkasse/KIND