Sykkelturer i Oslomarka

12.4.2016 08:30 | Cappelen Damm AS

Få tips til mange flotte sykkelturer i Marka – enten målet er en hard treningsøkt, frisk luft og vakker natur, eller deilige vafler og kald drikke på en koselig markastue. Kanskje alt dette på én sykkeltur?

Høyt over Maridalesvannet. Foto@Erik Unneberg. Fra Sykkelturer i Oslomarka.

Boka Sykkelturer i Oslomarka , skrevet av Olav Harlem, Erik Unneberg og Eivind Molde, inneholder 55 sykkelturer. Hvert turforslag presenteres med detaljert beskrivelse, bilder og et eget kart med inntegnet rute. GPS-koordinater viser nøyaktig startpunkt for hver tur. I tillegg får du informasjon om interessante kulturminner og severdigheter samt forslag til koselige rastesteder og markastuer med servering.

Turene har varierende lengde og vanskelighetsgrad, og er jevnt fordelt over hele Marka – Kjekstadmarka, Vestmarka, Bærumsmarka, Krokskogen, Nordmarka, Lillomarka og Gjelleråsen, Romeriksåsene, Østmarka, Sørmarka og Follomarka.

Kontakt forlaget for anmeldereksemplar:
trude.lotvedt@cappelendamm.no / 416 12 022.

Høyt over Maridalesvannet. Foto@Erik Unneberg. Fra Sykkelturer i Oslomarka.