Grupperundreiser AS

Suksess for Polynesias svar på Hurtigruten

Nystartede Grupperundreiser opplever at nordmenn vil på mer eksklusive gruppeturer. Størst suksess har selskapet med Australia, New Zealand og Stillehavets svar på Hurtigruten. Totalt har selskapet 12 turer som spenner fra Jorden-rundt reiser til cruise i Stillehavet.

Stillehavets svar på Hurtigruten tar deg steder du aldri har vært før

- Polynesias svar på Hurtigruten har på kort tid blitt en av våre mest populære turer. Vi startet med en gruppereise, og har nå måttet sette opp flere avganger med lasteskipet Aranui, forteller Endre Kaurin i Grupperundreiser.

Lasteskipet Aranui 5 er Polynesias svar på Hurtigruten, og Grupperundreiser satte opp første tur i fjor. Skipet går fra øy til øy og stopper blant annet på øya Fatu Hiva hvor Thor og Liv Heyerdahl dro på "bryllupsreise" i 1937. Lasteskipet går mellom Stillehavets vakreste øyer, og gjør 14 stopp. Det kjente magasinet Mens Journal kaller reisen for «The worlds best adventure cruise».

Mange vil også jorden rundt

En annen eksklusiv gruppetur som også er populær er Jorden-rundt med norsk reiseleder. I følge Kaurin er dette reisen for deg som vil reise komfortabelt jorden rundt, guidet av en norsk reiseleder. Alt av måltider og transport er planlagt til minst detalj. Den mest populære ruten er Oslo-Los Angeles-Fiji-Australia-Bali-Singapore-Dubai-Oslo.

Reisefakta Aranui – Polynesias svar på Hurtigruten:

Dato: 3 – 23. mars 2017 (21 dager)

Pris per person: 85 900,- når to reiser sammen

Reisefakta Jorden Rundt:

Dato: 31.oktober- 22.november. (23 dager)

Pris per person: 71 900,- når to reiser sammen.

Stillehavets svar på Hurtigruten tar deg steder du aldri har vært før
Last ned bilde
Fransk Polynesia er regnet som et av de vakreste stedene i verden, her fra Bora Bora
Last ned bilde

Om Grupperundreiser AS

Grupperundreiser AS
Tollbugata 27, 2. etg.

23 31 77 00http://grupperundreiser.no

Grupperundreiser er en del av  Australiareiser AS og spesialiserer seg på gruppereiser med norsk reiseleder til eksotiske destinasjoner i hele verden.

Våre reisekonsulenter har alle reist mye og ønsker å dele sin kunnskap og erfaring med deg - enten det er ditt første besøk eller du har vært på reisemålet flere ganger før. Vi skal gjøre turen din til noe helt spesielt!

Vår styrke er personlig service og oppfølging. Vi hjelper deg til en uforglemmelig og problemfri opplevelse.

Følg saker fra Grupperundreiser AS

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Grupperundreiser AS på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Grupperundreiser AS