Storebrand Bank fornyer avtale med Nets

(Oslo, 19. oktober 2017) Storebrand Bank har inngått en fornyelse av samarbeidet med Nets innenfor kortutstedelse av bankens debet- og kredittkort med tilhørende tjenester. Avtalen som nå er inngått har en varighet på tre år og omfatter alle MasterCard-kort og Visa-kort utstedt av banken.

– Storebrand Bank er en innovativ og moderne bank som stiller store krav til sine leverandører. Nets er kjent for å levere tjenester med høy kvalitet og god oppetid, noe som er svært viktig for oss, Vi var tidlig ute med kontaktløse kort og i denne prosessen var Nets en viktig samarbeidspartner for oss, sier Stein-Erik Milner Carlsen, IT-sjef Bank og Forsikring hos Storebrand.

Avtalen omfatter blant annet autorisasjon og prosessering av Visa og MasterCard transaksjoner, reklamasjonshåndtering, konsulent- og implementeringstjenester, nøkkelhåndtering, og PIN-tjenester.

– Vi har gjennom flere år hatt et tett og godt samarbeid med Storebrand Bank, og det er gledelig at banken har valgt å fornye avtalen med oss. Banken er tidlig ute med bruk av ny teknologi og dette er med på å stille store krav til oss som leverandør. Vi ser frem til å fortsette samarbeidet med banken, sier Staale Rasmussen, Sales Director for Financial services hos Nets i Norge.

Stein-Arne Tjore, pressesjef for Nets i Norge, tlf. +47 915 39 846, e-post: satjo@nets.eu

Om Storebrand Bank:
Storebrand Bank ASA er et heleid datterselskap av Storebrand ASA. Storebrand Bank er en nettbasert bank som tilbyr tradisjonelle bankprodukter til det norske privatmarkedet. I 2016 var Storebrand Bank den raskest voksende banken i Norge. De to siste årene har bankens lånevolum vokst med nesten 70 prosent, og har nå rundet 40 milliarder kroner. For mer informasjon: www.storebrand.no eller twitter @Storebrand_no