Stor pågang på cyber/informasjonssikkerhetskonferansen HackCon#11

13.1.2016 09:00 | EVRY

Tema som Smartwatch-sikkerhet og informasjon brukt som våpen er blant temaene på sikkerhetskonferansen HackCon #11.

EVRYs sikkerhetsekspert Tore Orderløkken venter storinnrykk på HackCon #11.

I takt med økende digitalisering har informasjonssikkerhet blitt et de spørsmålene som bekymrer og engasjerer bedriftene alle mest. Så langt har over 180 deltakere meldt seg på til HackCon #11-konferansen. Kanskje blir det nok en gang venteliste til HackCon?

Cyber/informasjonssikkerhetskonferansen HackCon#11 arrangeres 17. - 18. februar 2016 på Høyres hus i Oslo.

Programmet spenner over tekniske og informasjonsfaglige problemstillinger, fra hvordan Smartwatches introduserer helt nye sikkerhetsutfordringer i virksomheten til mobilsikkerhet, hvordan virksomheter kan miste kontrollen over egen informasjon via sosiale medier og temaet «Information As A Weapon: Varities, Deterrence and Response», og mye mer.

HackCon Cyber Security Conference arrangeres av KUN-nettverket og er en av de viktigste arenaene for informasjonssikkerhet i Norge.

Her kan du laste ned programmet:

EVRYs sikkerhetsekspert Tore Orderløkken venter storinnrykk på HackCon #11.

EVRY er et ledende nordisk IT-selskap med mer enn 10 000 kunder i privat og offentlig sektor. Over fem millioner mennesker i Norden bruker daglig løsninger levert av EVRY. Gjennom en sterk lokal tilstedeværelse med dyp teknologisk og forretningsmessig innsikt er EVRY en pådriver i kundenes innovasjon og fornyelse. EVRY hadde i 2016 en omsetning på NOK 12,2 milliarder og om lag  8 500 ansatte i 9 land. Hovedkontoret ligger på Fornebu utenfor Oslo og selskapets aksjer er notert på hovedlisten på Oslo Børs. www.evry.com.