Stor interesse for ny etikettprinter under LabelExpo

På LabelExpo i Brussel denne uken lanserte Konica Minolta en ny etikettprinter - AccurioLabel 190.

LabelExpo 2017:
Konica Minolta har på kort tid blitt en betydelig aktør innen det voksende etikettmarkedet, og vår salgssjef Roger Wiig var tilstede på årets LabelExpo: - Det var stor interesse for AccurioLabel 190. Kombinasjonen av høy kvalitet, god produktivitet og brukervennlighet gjør at dette er en perfekt løsning for produksjon av små til mellomstore volumer. Den posisjonerer seg i et segment i markedet hvor det er få alternative løsninger. I tillegg til at dette er en god løsning for etablerte aktører innen etikettmarkedet, er dette en løsning for mer tradisjonelle grafiske bedrifter som vil inn i et marked med stor vekst, sier Roger Wiig.

Han fortsetter: - I tillegg til at dette er en god løsning vil fremtidige kunder nyte godt av at Konica Minolta har et landsdekkende serviceapparat som gir trygghet for høy oppetid og leveringsdyktighet. Våre norske kunders erfaring med forgjengeren C71cf er meget god, og dette kommer fra både etablerte etikettprodusenter og aktører som er nye i dette markedet.

Se AccurioLabel 190 på LabelExpo her!

Om AccurioLabel 190:

AccurioLabel 190 leveres komplett med integrert unwinder og winder for ruller med en diameter opp til 60 cm, maskinhastighet er opp til 19 løpemeter pr. minutt. Det er gjort en rekke forbedringer fra forgjengeren C71cf med blant annet et integrert styresystem ved mating rullmediet. Teknologien fra Konica Minolta krever ingen pre-coating av mediet. AccurioLabel 190 kan leveres med in-line converter fra samarbeidspartner GM. Løsningen leveres med AccurioPro Label Impose utskytningsprogramvare.

Konica Minolta på LabelExpo

Konica Minolta Business Solutions as er et globalt selskap som tilbyr bedrifter strukturerte arkiv- og dokumentsystemer, som forenkler, effektiviserer og gir bedrifter full oversikt i hverdagen. Vi er også en ledende leverandør av printere til bedrifter som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Samt  digitalttrykk maskiner til grafisk bransje.