Stor interesse for ny etikettprinter under LabelExpo

På LabelExpo i Brussel denne uken lanserte Konica Minolta en ny etikettprinter - AccurioLabel 190.

LabelExpo 2017:
Konica Minolta har på kort tid blitt en betydelig aktør innen det voksende etikettmarkedet, og vår salgssjef Roger Wiig var tilstede på årets LabelExpo: - Det var stor interesse for AccurioLabel 190. Kombinasjonen av høy kvalitet, god produktivitet og brukervennlighet gjør at dette er en perfekt løsning for produksjon av små til mellomstore volumer. Den posisjonerer seg i et segment i markedet hvor det er få alternative løsninger. I tillegg til at dette er en god løsning for etablerte aktører innen etikettmarkedet, er dette en løsning for mer tradisjonelle grafiske bedrifter som vil inn i et marked med stor vekst, sier Roger Wiig.

Han fortsetter: - I tillegg til at dette er en god løsning vil fremtidige kunder nyte godt av at Konica Minolta har et landsdekkende serviceapparat som gir trygghet for høy oppetid og leveringsdyktighet. Våre norske kunders erfaring med forgjengeren C71cf er meget god, og dette kommer fra både etablerte etikettprodusenter og aktører som er nye i dette markedet.

Se AccurioLabel 190 på LabelExpo her!

Om AccurioLabel 190:

AccurioLabel 190 leveres komplett med integrert unwinder og winder for ruller med en diameter opp til 60 cm, maskinhastighet er opp til 19 løpemeter pr. minutt. Det er gjort en rekke forbedringer fra forgjengeren C71cf med blant annet et integrert styresystem ved mating rullmediet. Teknologien fra Konica Minolta krever ingen pre-coating av mediet. AccurioLabel 190 kan leveres med in-line converter fra samarbeidspartner GM. Løsningen leveres med AccurioPro Label Impose utskytningsprogramvare.

Konica Minolta på LabelExpo

Som en ledende leverandør av multifunksjonsprodukter, streber Konica Minolta etter å tilby produkter og tjenester som er avgjørende for alle områder innen digital bildebehandling. Vi legger stor vekt på dokumentbehandling og forretningsløsninger i både kontor- og produksjonsmiljøer, spesielt innen fargeprint og relaterte tjenester.

Vårt mål er å forstå hva våre kunder trenger; å forstå deres behov fra deres ståsted; å løse utfordringene som oppstår - ved å gi form til ideer som bidrar til en bedre fremtid for alle parter.

Følg saker fra Konica Minolta

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Konica Minolta på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Konica Minolta

AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse4.10.2017 14:38Pressemelding

Konica Minolta AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse (Outstanding Color Mid-Volume Production Device)  Særdeles stabil og god printkvalitet, meget produktiv, solid medie-håndtering opp til 400 g/m², automatisering av fargekorrigering og tosidig pasning, er noe av lovordene fra Keypoint Intelligence. – Dette bekrefter de gode tilbakemeldingene vi har fått fra kunder. Vi forventer oss mye av dette produktet. Her har Konica Minolta utviklet ny, innovativ og brukervennlig teknologi, sier produktsjef Morten Hegge. Mer om prisvinneren her!