Stor-høring om "Glassjenta Ida" og norsk barnevern

Tilstede på arrangementet er blant andre statsråd Solveig Horne, journalist Thomas Ergo og representanter fra tilsyns-, og helsemyndighetene, barn og foreldre som har vært i kontakt med barnevernet, KS, Bufdir og ansatte i barnevernet. I tillegg får vi høre fra «Ida» selv. Debattleder er journalist og forfatter Trude Teige.

Tid:
Fredag 10.2.17 kl. 09:30 – 18:00

Sted:
Felix konferansesenter
Bryggetorget 3 (Aker brygge), Oslo

Kontakt:
Camilla Moe Røisland, kommunikasjonsleder, Fellesorganisasjonen (FO)
E-post: camilla@fo.no
Mobil: 48063737

Program:

Arrangører er Fellesorganisasjonen og Dialog og kompetanse.

Fellesorganisasjonen (FO) er fag- og profesjonsforbundet for 27 000 barnevernspedagoger, sosionomer, vernepleiere, velferdsvitere og studenter.