Story House Egmont

Stor fest for Donald-bladets 70-årsdag!

Donald Duck & co feirer 70 år i Norge. Noe som kommer til å bli feiret hele 1 desember i Donald-butikken på Skøyen!

Nå kan alle som bor i Oslo bli med på feiringen av Donald-bladets jubileum. I år er det 70 år siden Donald Duck & Co traff bladhyllene for første gang. Fremdeles er bladet landets desidert mest solgte tegneserie per år og det femte mest leste bladet i Norge. Å være en «Andeby-borger» er en viktig del av det å vokse opp i Norge. Derfor vil Donald-redaksjonen invitere leserne til en unik feiring lørdag 1 desember.

Dette skjer i pop up-butikken under feiringen:
- B-gjengen er på røvertokt i butikken. Barna må hjelpe politimester Fiks med å fange dem!
- Norges offisielle Donald-stemme, Ståle Dammen Ek, lærer barna ekte Donald-kvakking!
- En UNIK sjanse: DU kan havne i en Donald-historie! Skriv opp ditt Andeby-navn og levér det i Donald-butikken på lørdag!
- Donald-konkurranser, Donald-quiz og kule Donald-premier!
- Gratis bursdagskake og ellevill feiring!

Bli med på feiringen!
Dørene åpner kl.10, det meste av programmet skjer fra kl. 12. Butikken holder til i Karenslyst Alle 7 på Skøyen og er åpen hver dag fra 10-18 frem til 05.desember!
Velkommen inn i Andeby!

Om Story House Egmont

Story House Egmont

Story House Egmont er Norges største utgiver av blader, magasiner, tegneserier og digitale tjenester til voksne, barn og unge. Selskapet har også investeringer i e-handel og digitalbyråer, og utgir over hundre kjente merkevarer. Story House er en del av Egmont - et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. Vårt motte We bring stories to life har sterke publisistiske verdier. Egmont står bak mer enn 700 magasiner, tegneserier, Klikk.no, TV 2, Nordisk Film, kinodrift, samt flere deleide selskaper. Egmont er en stiftelse som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Følg pressemeldinger fra Story House Egmont

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Story House Egmont på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Story House Egmont