Stjålet brøyteskjær funnet og tyven tatt

Etter halvannet år er endelig det stjålne brøytskjæret funnet. I 2014 forsvant et av KTV Group sine brøytskjær, og det ble meldt stjålet til Politiet. Bergensavisen skrev om saken, og det kom frem flere tips hvor alt pekte mot en og samme person, en tidligere ansatt . Politiet ble informert om tipsene og tok personen inn til avhør, men som ofte skjer ble saken henlagt.

Nå etter halvannet år, og etter egne undersøkelser, finner KTV Group selv det omtalte brøyteskjæret montert på firmabilen til den tidligere ansatte, på Askøy. Etter å ha dokumentert funnet med bilder og video, ble Politiet tilkalt og de håndterer saken videre.
KTV Group håper nå at vi får se et handlekraftig Politi i denne saken, og at den skyldige blir dømt og må gjøre opp for seg i rettsvesenet.
Den tidligere ansatte har altså drevet med brøyting i eget selskap, i konkurranse med KTV Group, med stjålet utstyr.Daglig leder i KTV Group Kennet Nilsen, uttaler at dette er det frekkeste tyveriet han og selskapet har opplevd. Vi er svært glad for at saken ender slik, men det er skremmende og svært beklagelig at noen mennesker har så lite respekt for andres eiendom og er så frekk slik som denne personen fremstår avslutter Nilsen.

KTV Group ble stiftet i Norge i 1992 av gründer Kennet Nilsen. Selskapet har bygget solid kompetanse innen vedlikehold til olje, gass og eiendoms sektorene. KTV Group er i dag tilstede i flere verdensdeler, og vi kan tilby verdensomspennende tjenester.