Stine Røsand ny administrerende direktør i Marked.no

Stine Røsand (31) er ansatt som ny administrerende direktør i Marked.no. Hun kommer fra stillingen som økonomidirektør i samme selskap og gleder seg til å utfordre de tradisjonelle dagligvareaktørene.

- Vi er svært fornøyd med at Stine Røsand har takket ja til stillingen, sier Ole Vinje, styreleder i Marked.no. Stine har imponert oss med stor arbeidskapasitet, et klokt hode og ikke minst er hun selv en god representant for kjernemålgruppen til Marked.no – barnefamilien. Hun har det som skal til for å løfte selskapet videre for å ta en posisjon i norsk dagligvarehandel.

Stine Røsand har master i finansiell økonomi fra NTNU og har tidligere jobbet i PwC og Optimera. I oktober 2015 startet hun som økonomidirektør i Marked.no som ansatt nr. fem.

- Å lede Marked.no er en unik utfordring jeg ikke kunne la gå fra meg, sier Stine Røsand. Marked.no er en veldig bra butikk og jeg er omgitt av entusiastiske og flinke kollegaer. Med solide eiere i ryggen og min egen interesse for mat og logistikk, var denne muligheten et rent lykketreff for meg.

Marked.no ble lansert 1. mars 2016 og tilbyr dagligvarer på nett i Oslo, Akershus, Vestfold og Østfold. Ambisjonen til selskapet er å bli en ledende aktør på salg av dagligvarer på nett i Norge. Hovedfokus er å nå ut i de største byene med et bredt produktutvalg.

- Mitt mål den næreste tiden vil være å skape vekst, få flere kunder og ikke minst sørge for en effektiv drift, sier Røsand. Det er et stort marked å ta av for hele 99 prosent av all dagligvarehandel skjer fortsatt i fysiske butikker. De kundene vi har i dag er veldig fornøyd med oss, og vi vil at flere skal oppleve hvor tidsbesparende det er å få varene levert hjem på døra.

For mer informasjon kontakt:

Ole Vinje, konsernsjef Komplett, mobil 900 89 421

Stine Røsand, Administrerende direktør Marked.no, mobil 952 85 234

Noen fakta om Stine Røsand

2015 -              Marked.no - Økonomidirektør

2010 - 2015     Optimera – Business Controller Innkjøpssjef

2009 - 2010     PwC - Analytiker

2004 - 2009     NTNU – Master i finansiell økonomi

Om Marked.no

Marked.no ble etablert i 2016, og eies av Komplett Group (42 prosent), Sundt-familien (30 prosent), Klaveness Marine Finance (17 prosent), samt noen mindre aksjonærer. Ambisjonen er å bli en ledende aktør på salg av dagligvarer på nett i Norge. Hovedkontoret til Marked.no ligger i Østre Aker vei, Oslo. Les mer på www.marked.no

Om Marked.no

Marked.no
d

Følg saker fra Marked.no

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Marked.no på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.