«Stille natt, Hellig Natt» Tradisjonsrik julekonsert til Florø og Førde

25.11.2015 14:12 | Strømmestiftelsen

Det er blitt meir enn ein tradisjon. Det er blitt eit fast og gledeleg innslag i førjulstida. I snart 30 år har den tradisjonsrike julekonserten «Stille natt Hellige natt» vore på turné og fylt kyrkjer i Sør-Noreg med julas bodskap, vakker og tradisjonsrik julemusikk og varm førjulsstemning. Og det blir ikkje annleis dette året.

Foto: Jarle Nyttingnes
Bildetekst. Frå venstre: Tor Endresen, Maria Haukaas Mittet, Marian Aas Hansen, Alexander Rybak og Rune Larsen. Foto: Jarle Nyttingnes

Fredag 27. november klokka 17.30 er konserten i Florø kyrkje. Klokka 21.30 same kveld er det konsert i Førde kyrkje.

Dei faste travarane Tor Endresen, Marian Aas Hansen og Rune Larsen er med også i år. I år har dei fått fylgje av Alexander Rybak og årets vinnar av «stjernekamp», Maria Haukaas Mittet. Musikken er det som vanleg Jon-Willy Rydningen og Olav Torget som står for.
— Eg glede meg veldig til å være på turné med denne erfarne gjengen. Eg har eit nært forhold til jula, og til mange av dei låtane som høyrer denne høgtida til, seier Maria Haukaas Mittet.

Konserten blir arrangert av Taran AS i samarbeid med utviklingsorganisasjonen Strømmestiftelsen, som i år er med for sekstande år på rad. På disse åra har samarbeidet blitt til fleire millionar kroner til stiftelsens arbeid med å utrydde fattigdom.

— Konserten ønske å sameina høgtid og glede. Og for oss som får være med på dette betyr det ekstra mykje at vi kan dela noko av det me får, med dei som ikkje har. Difor vil noko av inngangsbilletten også i år gå til Strømmestiftelsen og deira arbeid blant de aller fattigste i verda, seier produsent, Tor Arne Ranghus i Taran AS.

”Stille natt Hellige natt” skal i år framførast 52 gonger i 47 kyrkjer frå Trondheim, via Bergen og Vestlandet, til Sørlandet. Konserten blir avslutta i Fagerborg kyrkje i Oslo den 22. desember.

Foto: Jarle Nyttingnes

Strømmestiftelsen utrydder fattigdom. Vår visjon er en verden fri for fattigdom. Gjennom utdanning til barn og spesielt med fokus på jenter, arbeider vi for å gi mennesker en sjanse til utdanning, og gjennom jobbskaping. Og med mikrofinans arbeider vi for at mennesker skal få tilgang til midler slik at de kan skape seg en jobb og en arbeidsplass og slik komme ut fra fattigdom. Strømmestiftelsen arbeider kun gjennom lokale samarbeidspartnerorganisasjoner og har ingen norske som arbeider ute. Vi arbeider i dag i 13 land i Asia, Øst- og Vest-Afrika og Sør Amerika. Vi har vårt hovedkontor i Kristiansand.