Stiansen Eiendom: Årsresultat for 2017

Eiendomsselskapet Stiansen Eiendom AS har lagt frem årsresultatet for 2017. Selskapets resultat etter skatt var på 21,5 millioner kroner, mot 16,8 millioner kroner i 2016.

- Vi er tilfredse med fjorårets resultat. I Stiansen Eiendom har vi en stabil og god drift, sier Terje Pedersen, daglig leder i Stiansen Eiendom.

Stiansen Eiendoms driftsinntekter var på 66,6 millioner kroner, mot 60,3 millioner kroner i 2016. Driftsresultatet ble på 26 millioner kroner, mot 25,7 millioner kroner i 2016. Resultat etter skatt endte på 21,5 millioner kroner, mot 16,8 millioner kroner i 2018.

Selskapets samlede gjeldsbelastning ble redusert med 42 millioner kroner, til 297,1 millioner kroner. Samtidig har interne konsernfordringer økt med 39,5 millioner kroner, til 136,8 millioner kroner.

Som tidligere år har det blitt utbetalt et utbytte på 2 millioner kroner til dyrestiftelsen Dag S. Stiansens Stiftelse. Stiftelsen ble grunnlagt av Dag S. Stiansen, eier av Stiansen Eiendom, i 2013 og har som formål å ivareta dyrs interesser.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Terje Pedersen, daglig leder i Stiansen Eiendom
E-post: terje.pedersen@stiansen-eiendom.no

Om Stiansen Eiendom
Stiansen Eiendom er et eiendomsselskap som driver med utleie og forvaltning av leiligheter, parkering og næringseiendom i Oslo-området. Selskapet eies av Dag S. Stiansen, og består i dag av følgende selskaper: Stiansen Eiendom as, Dag S. Stiansen gårder, Pilestredet 73 as, Bogstadveien 44b as, Middelthuns gate 15 as, Stiansen Næring as og Tailormade Horses ApS. Stiansen Eiendom ble etablert av entreprenør Nils S. Stiansen tilbake i 1936.

Om Stiansen Eiendom

Stiansen Eiendom
Hoffsveien 30

Følg saker fra Stiansen Eiendom

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Stiansen Eiendom på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Stiansen Eiendom