CaverionCaverion

Stena Line leier ut «danskebåten» for et helt år til Caverion

«Danskebåten» til Stena Line er blitt leid ut på fulltid for et helt år fra mai 2016-mai 2017 til den tekniske entreprenøren Caverion, som skal bruke skipet til intern og ekstern møtevirksomhet for organisasjonens 4 000 medarbeidere i Danmark og Norge.

Caverion har over 17 000 ansatte i 12 land i Europa, og divisjonene i Danmark og Norge ble nylig slått sammen til én felles enhet.

Adm. direktør i Caverion Danmark-Norge, Knut Gaaserud, er fornøyd med tiltaket, og har allerede testet ut fasilitetene på båten.

- Vi vil nå få en fast møteplass på nøytral grunn, som vil gjøre det enklere for oss å dele beste praksis innen vår business mix for teknisk installasjoner og vedlikehold, store prosjekter, og managed services, og utvikling av våre konsepter. I tillegg kan vi benytte denne arenaen til møter med våre kunder, sier Gaaserud.

Head of Travel Norway for Stena Line, Ole Herman Kjernsby, ser frem til et langsiktig samarbeid.

- Vi skal sørge for flotte møtefasiliteter for Caverion gjennom de neste 12 månedene, og med deres tilstedeværelse i 12 europeiske land ser vi ikke bort i fra at samarbeidet kan bli utvidet ytterligere.

For ytterligere informasjon, eller forespørsel om intervju kontakt:

Stena Lina: Head of Travel Norway, Ole Herman Kjernsby, tlf.: +47 480 31 911, e-post: oleherman.kjernsby@stenaline.com

Caverion: Direktør Business Development, Roar Andersen, tlf.: +47 908 30 310, e-post: roar.andersen@caverion.no

Stena Line er et av verdens største fergeselskaper med en flåte på 38 skip og Europas mest omfattende rutenettverk bestående av 22 fergelinjer i Skandinavia, Storbritania og Baltikum. Ved konstant utvikling av sine produkter og tjenester, har Stena Line oppnådd en sterk posisjon med betydelige markedsandeler i alle sine markedssegmenter. www.stenaline.no

Caverion designer, produserer, drifter og vedlikeholder brukervennlige og energieffektive tekniske løsninger for alle typer bygg og industri. Våre tjenester brukes blant annet i kontorbygg, butikker, boliger, offentlige lokaler, industrianlegg og infrastruktur. Caverion ønsker å bli en ledende europeisk leverandør av avanserte og bærekraftige livssyklusløsninger. Vår styrke er bred kompetanse og omfattende tjenester som dekker alle tekniske fagområder gjennom hele livssyklusen til bygg og industrianlegg. Selskapet har en omsetning i underkant av 4 milliarder kroner og 3000 ansatte i Norge. Caverion-konsernet hadde i 2014 en omsetning på ca. 20 milliarder kroner og nærmere 17.000 ansatte i 12 land i Europa. www.caverion.no

Om Caverion

Caverion
Ole Deviks vei 10

+47 22 87 40 00http://www.caverion.no
Caverion designer, produserer, drifter og vedlikeholder brukervennlige og energieffektive tekniske løsninger for alle typer bygg og industri. Våre tjenester brukes blant annet i kontorbygg, butikker, boliger, offentlige lokaler, industrianlegg og infrastruktur. Vår styrke er bred kompetanse og omfattende tjenester som dekker alle tekniske fagområder gjennom hele livssyklusen til bygg og industrianlegg.