Statsråden kommer til «Den nye oljen» – møt toppnavnene som avgjør Norges petroleumsfremtid!

Den 5. september 2018 avholder organisasjonen Lederne sin energikonferanse på Scandic Stavanger Airport Hotel Sola. Hit kommer alle toppnavnene for å snakke om "Den nye oljen", inkludert den nye olje- og energiministeren som bare har noen få dager i statsrådsstolen. Velkommen!

Ledernes energikonferanse 5. september 2018 byr på foredrag fra eksperter innen energifeltet. Årets konferanse vil gi dype innblikk i blant annet fremtidige driftsmodeller offshore, leverandørindustriens behov for nye prosjekter, hva som er viktig for norsk sokkel i fremtiden, energiperspektiver fremover, Petroleumstilsynets oppfølging av nye driftsmodeller og de store spørsmålene rundt «den nye oljen» – energi, velferd, klima og teknologi.

Foredragsholderne inkluderer blant andre olje- og energiminister Kjell-Børge Freiberg, tilsynsdirektør Ingvill Hagesæther Foss i Petroleumstilsynet, adm.dir. Karl Eirik Schjøtt-Pedersen i Norsk olje og gass, studentene Saresh Mohamad og Emil Yde Aasen, styremedlem Morten Walde i Beerenberg og Equinors Eirik Wærness og Arne Sigve Nylund.

Konferansier vil være Ledernes fagligpolitiske rådgiver Tor Hæhre.

Sted og detaljer:

Scandic Stavanger Airport – bare noen få meter fra Sola flyplass og nær Solastranden.
Gratis deltakelse for både medlemmer og ikke-medlemmer i Lederne. Medlemmer i Ledernes region Olje og gass har prioritert plass om det blir fulltegnet, og får dekket reisekostnader.

God ledelse skaper verdier for Norge og trivsel på små og store arbeidsplasser. Med gode ledere får vi færre konflikter, og bygger et bedre samfunn.

Når spurte lederen din sist hva du trenger?11.9.2018 15:06Aktuelt

Unge medarbeidere vil jobbe i bedrifter med gode verdier, og ha en leder som evner å se dem. Det betyr noe hva du som leder står for, ikke at du er best på ditt fagområde. Men du må forstå hva bedriften trenger av kompetanse. For å oppfylle den delen av jobben må du vite hva som rører seg og ha tett og nær kontakt med medarbeiderne. -Hvem vil jobbe for meg? Hva kan jeg som leder by på? Det er spørsmål man må stille seg i dag, slår Trine Larsen i Hammer & Hanborg fast.