Starter merkevarekampanje med Joachim Löw
– Joachim Löw motiverer sitt mannskap og seg selv til topp prestasjoner. Han er alltid profesjonell og fokusert. Han tar ansvar, står for troverdighet og kontinuitet. Dette er verdier som passer godt med Schüco og som mange mennesker verden over verdsetter. Jeg gleder meg til et godt samarbeid», sier CEO i Schüco Andreas Engelhardt i en pressemelding til Glass og Fasadeforeningen.
Under sitt besøk i Bielefeld beskrev Joachim Löw Schüco som et teknisk innovativt, moderne selskap med klare verdier og et godt rotfeste. Han er spesielt begeistret for de mange komfortløsningene som forenkler livet og det å bo. I denne forbindelse ser han frem til et godt samarbeid og tre spennende år.
Det engelske uttrykket «cocooning» representerer trenden med å tilbringe mer tid hjemme. Det blir stadig viktigere å kunne trekke seg tilbake til et skjermet privatliv. Basert på dette forteller Schüco med sin nye kampanje underholdende historier, som viser en annen side av Joachim Löw.
Hensikten med kampanjen er å presentere fordelene Schüco produktene tilbyr for privatsfæren i hjemmet– som komfort, sikkerhet, design og energieffektivitet – på en humoristisk og morsom måte.
Nøkkelord
Bilder
Om Glass og Fasadeforeningen
Glass og Fasadeforeningen (GF) er en interesseorganisasjon for bedrifter med virksomhet innenfor forvaltning, rådgivning, prosjektering, produksjon, bearbeiding, montering og handel/salg av glass- og tilhørende produkter.
Følg pressemeldinger fra Glass og Fasadeforeningen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Glass og Fasadeforeningen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Glass og Fasadeforeningen
Nok et industrieventyr i Telemark?20.3.2024 09:29:49 CET | Pressemelding
Hybridized AS vil redusere energiforbruk og CO2 utslipp i byggenæringen gjennom mere klimavennlige isolerglass. Målet er etablering verdens første automatiserte produksjon av hybride isolerglass i Telemark.
Gjenvinner glass med miljøgifter8.2.2024 12:16:56 CET | Pressemelding
På Lysaker Torg bytter Lysaker Glass AS ut 384 vinduer med isolerglass som inneholder miljøgiften klorparafiner. Sammen med Glass og Fasadeforeningen, Norsk Gjenvinning og Backe Entreprenør sørger bedriften for at glass blir gjenvunnet til bygningsisolasjon.
Opplæringssenter med komplett maskinpark21.12.2023 13:02:54 CET | Pressemelding
Intermac Master 23, Glass og Fasadeforeningens nyeste investering, er nå installert i bransjens kurs- og kompetansesenter. – Vårt verksted er nå topp utstyrt for å tilby fagopplæring på alle nivåer i bransjen, sier Bjørn Glenn Hansen.
Vekst etter Bygg Reis Deg26.10.2023 12:47:31 CEST | Pressemelding
Glass og Fasadeforeningen klinket til med største stand på Bygg Reis Deg. Satsingen har gitt resultater i form av nye medlemsbedrifter og samarbeidspartnere. – Like viktig er at vi har vist at vår bransje har stor betydning i utformingen av klima og miljøvennlige bygg, sier Bjørn Glenn Hansen.
Bygningsintegrerte solcelleløsninger Bygg Reis Deg17.10.2023 16:42:19 CEST | Pressemelding
Stortingets mål om 5 TWh fornybar energiproduksjon på næringsarealer innen 2030 åpner for store muligheter. Glass og Fasadeforeningen tar ballen og invitere til foredraget «Oppdatert veikart for solkraft i Norge» og BIPV-utstilling på Bygg Reis Deg.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom