Glass og Fasadeforeningen

Starter merkevarekampanje med Joachim Löw

Del
Schüco lanserer en internasjonal merkevarekampanje med Joachim Löw som frontfigur. Med sikte på å styrke merkevaren og utvide kjennskapet til produktene, starter en multimediakampanje nå i juni. Samarbeidet med Joachim Löw er planlagt å vare til slutten av 2020.
– Hjemme, det betyr ren avslapping for meg. Her tilbringer jeg tid med venner og familie og kan være meg selv, sier Joachim Löw.
– Hjemme, det betyr ren avslapping for meg. Her tilbringer jeg tid med venner og familie og kan være meg selv, sier Joachim Löw.

– Joachim Löw motiverer sitt mannskap og seg selv til topp prestasjoner. Han er alltid profesjonell og fokusert. Han tar ansvar, står for troverdighet og kontinuitet. Dette er verdier som passer godt med Schüco og som mange mennesker verden over verdsetter. Jeg gleder meg til et godt samarbeid», sier CEO i Schüco Andreas Engelhardt i en pressemelding til Glass og Fasadeforeningen.

Under sitt besøk i Bielefeld beskrev Joachim Löw Schüco som et teknisk innovativt, moderne selskap med klare verdier og et godt rotfeste. Han er spesielt begeistret for de mange komfortløsningene som forenkler livet og det å bo. I denne forbindelse ser han frem til et godt samarbeid og tre spennende år.

Det engelske uttrykket «cocooning» representerer trenden med å tilbringe mer tid hjemme. Det blir stadig viktigere å kunne trekke seg tilbake til et skjermet privatliv. Basert på dette forteller Schüco med sin nye kampanje underholdende historier, som viser en annen side av Joachim Löw.

Hensikten med kampanjen er å presentere fordelene Schüco produktene tilbyr for privatsfæren i hjemmet– som komfort, sikkerhet, design og energieffektivitet – på en humoristisk og morsom måte.

Nøkkelord

Bilder

– Hjemme, det betyr ren avslapping for meg. Her tilbringer jeg tid med venner og familie og kan være meg selv, sier Joachim Löw.
– Hjemme, det betyr ren avslapping for meg. Her tilbringer jeg tid med venner og familie og kan være meg selv, sier Joachim Löw.
Last ned bilde

Om Glass og Fasadeforeningen

Glass og Fasadeforeningen
Glass og Fasadeforeningen
Glynitveien 25
1400 SKI

47 47 47 05http://www.glassportal.no

Glass og Fasadeforeningen (GF) er en interesseorganisasjon for bedrifter med virksomhet innenfor forvaltning, rådgivning, prosjektering, produksjon, bearbeiding, montering og handel/salg av glass- og tilhørende produkter.

Følg pressemeldinger fra Glass og Fasadeforeningen

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Glass og Fasadeforeningen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Glass og Fasadeforeningen

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye