Star Tour inngår samarbeid med FlightPark

Nå blir det enda litt enklere og litt rimeligere å parkere på Oslo Lufthavn. Star Tour har inngått samarbeid med FlightPark AS som tilbyr reisende fra Oslo Lufthavn Gardermoen parkering og bilpleie mens du er ute å reiser. Alle Star Tour sine kunder som reiser fra Oslo Lufthavn får nå tilbud om 10 % rabatt på parkering.

Star Tour Logo

-  Langtidsparkering kan lett tippe feriebudsjettet i feil retning, vi gleder oss over å kunne tilby en god og trygg parkeringsløsning til en litt rimeligere penge til våre reisende, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

Enkelt og rimelig

FlightPark er en smidig løsning for de som ønsker å parkere bilen sin på Oslo Lufthavn. FlightPark henter og bringer bilen din til terminalen, både ved avgang og ankomst.  Bestilling gjøres enkelt på www.flightpark.no , fremvis din Star Tour-billett ved betaling for å få rabatt.

Andre tilbud fra FlightPark (ikke inkludert i avtalen)

• Vask av bil
  • Dekkskift eller oljeskift
  • Service eller reparasjoner
  • El-bil parkering (inkludert lading)

Les mer på www.flightpark.no

Star Tour Logo

TUI het inntil 1. november 2016 Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Norge og Danmark og Finnmatkat i Finland. Konsernet har siden 2000 vært en del av konsernet TUI Group, verdens ledende reisekonsern med virksomhet i mer enn 180 destinasjoner verden over. Konsernet har base i Tyskland og TUI Group er børsnotert på både FTSE 100 indeksen og tyske MDax. I 2015/16 noterte TUI Group en omsetning på €20mrd og et resultat på €1093m. Gruppen har ca. 67.000 ansatte i 130 land og tilbyr sine ca. 20 millioner kunder heldekkende service fra booking til hjemkomst. TUI sin virksomhet dekker hele verdikjeden, hvilket inkluderer ledende reisearrangører, 1.800 reisebyråer i Europa, seks flyselskap med mer enn 160 kort- og langdistansefly, mer enn 300 egne hoteller deriblant RIU og Robinson. Med 14 egeneide cruiseskip, som MS Europa og luksusskipet MS Europa 2, TUI Cruises «Mein Schiff»- flåten og fartøy under varemerket Thomson Cruises i Storbritannia, er TUI et velposisjonert konsern innen det sterkt voksende cruisemarkedet. Globalt ansvar for bærekraftig økonomi, økologi og sosialt ansvar er grunnleggende i vår forretningsvirksomhet. Som eneste reisekonsern i verden er TUI medlem av FNs Global Compact. Konsernet er også listet på den velrenommerte Dow Jones Sustainability Indices (DJSI).