Star Tour gjør drømmer til virkelighet

Mange drømmer om det perfekte frieri i utlandet, og nå skal Star Tour legge til rette for det ultimate drømmefrieriet. I forbindelse med åpningen av Star Tours nye voksenkonsept, Sensimar Resorts, skal en heldig utvalgt frier få muligheten til å erklære sin kjærlighet på et av 20 nye hoteller. I samarbeid med Bryllupsmagasinet skal frieren få all den hjelp man kan trenge.

- Det er veldig mange som ønsker å fri i utlandet, på en uvirkelig vakker strand eller i idylliske omgivelser. Flere og flere gjester tar kontakt med oss og ønsker hjelp, både med frieri og bryllup. Vi gleder oss til å ta del i opplevelsen, noe av det i hvert fall, sier Nora Aspengren Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

Eksperthjelp

Det å fri er en eldgammel tradisjon, på godt og vondt. Det finnes utallige «regler» for hvordan det skal og ikke skal gjennomføres, noe som lett kan ta motet fra en. Vi har derfor fått med oss Norges ypperste eksperter på feltet, Bryllupsmagasinet og deres redaktør Anna Storm, som skal gi tips og råd på veien mot det ultimate frieri.

- Man kan lett bli litt nervøs av tanken på å fri, men det skal ikke stoppe deg fra å hoppe i det. Noen ganger trenger man bare litt inspirasjon og hjelp fra andre. Vi har mange års erfaring med bryllupsforberedelser, og vi gleder oss over muligheten til å få hjelpe en heldig frier med sitt drømmefrieri, sier Anna Storm, Sjefsredaktør i Bryllupsmagasinet.

Det eventyrlige frieriet skal skje på et av Star Tour sine 20 nye Sensimar Resorts og dekkes i Star Tours egne kanaler, samt påBryllupsmagasinet sine sider.

Sensimar Resorts

Star Tour lanserer sitt nye voksenkonsept Sensimar Resorts denne sommeren. Fire eller fem stjerner, flott beliggenhet, solsenger for to, 16års aldersgrense og spa med helse- og skjønnhetsbehandlinger, det er noen av stikkordene som beskriver det nye konseptet.

- Våre nye Sensimar Resorts er skreddersydd for to, og her er alt lagt til rette for at man kan erklære sin kjærlighet, sier Aspengren.

Drømmen er ikke langt unna, her kan du lese mer om hvordan DU kan bli den utvalgte:www.startour.no/drommefrieriet

Les mer om Star Tour og Sensimar Resorts her:

TUI het inntil 1. november 2016 Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Norge og Danmark og Finnmatkat i Finland. Konsernet har siden 2000 vært en del av konsernet TUI Group, verdens ledende reisekonsern med virksomhet i mer enn 180 destinasjoner verden over. Konsernet har base i Tyskland og TUI Group er børsnotert på både FTSE 100 indeksen og tyske MDax. I 2015/16 noterte TUI Group en omsetning på €20mrd og et resultat på €1093m. Gruppen har ca. 67.000 ansatte i 130 land og tilbyr sine ca. 20 millioner kunder heldekkende service fra booking til hjemkomst. TUI sin virksomhet dekker hele verdikjeden, hvilket inkluderer ledende reisearrangører, 1.800 reisebyråer i Europa, seks flyselskap med mer enn 160 kort- og langdistansefly, mer enn 300 egne hoteller deriblant RIU og Robinson. Med 14 egeneide cruiseskip, som MS Europa og luksusskipet MS Europa 2, TUI Cruises «Mein Schiff»- flåten og fartøy under varemerket Thomson Cruises i Storbritannia, er TUI et velposisjonert konsern innen det sterkt voksende cruisemarkedet. Globalt ansvar for bærekraftig økonomi, økologi og sosialt ansvar er grunnleggende i vår forretningsvirksomhet. Som eneste reisekonsern i verden er TUI medlem av FNs Global Compact. Konsernet er også listet på den velrenommerte Dow Jones Sustainability Indices (DJSI).