Spekter og NHO Service og Handel inviterer til frokostmøte og lansering av rapport om morgendagens omsorgsutfordringer

Kan fremtidens omsorgsutfordringer løses av det offentlige alene, eller er vi avhengig av at hele helse- og omsorgssektoren bidrar? Spekter og NHO Service og Handel har satt ned et utvalg for å drøfte dette. Rapporten legges frem på frokostmøtet av utvalgsleder Jan Grund.

Dato: torsdag 16. mai 2019, kl 08:30 - 09:45. Frokost og registrering fra kl 08:00
StedHotel Bristol, Oslo

Du møter blant andre Ingvild Kjerkol (Ap) og Sveinung Stensland (H) som vil gi sine kommentarer til rapporten.

De tidligere statsrådene for henholdsvis Arbeiderpartiet og Høyre og medlemmer av utvalget, Bjarne Håkon Hanssen og Kristin Clemet vil innlede om hvorfor det beste svaret på de utfordringene vi står foran er velferdsmiks. Du vil også møte de andre utvalgsmedlemmene som er Finn Egil Holm, direktør, administrasjon og samfunnskontakt Vestre Viken HF og tidligere generalsekretær og stabssjef i FrP, Sverre Molandsveen, kommunikasjonsdirektør ved OsloMet og tidligere rådgiver for Venstre i Storting og regjering, og Marit Brandt Lågøyr, daglig leder i Agenda Rådgiving og tidligere rådgiver for KrF og styreleder for Blå Kors Norge.

Dersom du ønsker å delta kan du registrere din interesse her: Påmeldingskjema