Sparte over 1 mrd. kroner i Trumf-bonus

For andre året på rad har Trumf-medlemmer spart over 1 mrd. kroner i bonus. - Vi oppfordrer alle til å sjekke Trumf-kontoen sin, sier markedsdirektør Truls Fjeldstad.

Mange forbrukere er opptatt av å gjøre en god handel. Antall Trumf-medlemmer økte med 150 000 fra 2017 til 2018. I dag er over 2,2 millioner av befolkningen medlem av dette fordelsprogrammet, som gir bonus når du handler i KIWI, MENY, Spar, Joker, Shell og Esso.

I 2018 var oppspart Trumf-bonus på 1 081 millioner kroner. Til sammenligning var oppstart bonus i 2016 på 568 millioner kroner.
- Kjedene våre har de siste årene videreutviklet egne Trumf-fordeler til kundene sine, sier Truls Fjeldstad. Fordelsprogrammet hjelper oss å innfri kundenes forventninger, fortsetter Fjeldstad.

De aller fleste medlemmene bruker Trumf-bonusen sin tidlig på året. Antall fordeler har blitt utvidet de siste årene med forsikringstilbudet Trumf Forsikring og bonusopptjening på nær sagt alt i alle bransjer på ViaTrumf eller med Trumf Visa. Det er særlig reise som har blitt populært på Viatrumf, og mange medlemmer bestiller i disse dager reiser til sommerferien.

- Det skal være enkelt og attraktivt å ta ut bonusen. Trumf-medlemmer kan overføre bonusen til sin bankkonto, til SAS EuroBonus eller Nordic Choice Club, eller bruke pengene i enkelte av våre butikker og nettbutikker, sier Fjeldstad. Overføring når som helst til egen bankkonto er noe av det medlemmene kanskje setter aller mest pris på.

KIWI har hatt særlig god vekst i antall Trumf-medlemmer etter lanseringen av KIWI Pluss. I løpet av ett år har antall KIWI Pluss-medlemmer økt med 300 000 til 1,3 millioner medlemmer.

Med KIWI PLUSS får medlemmene 15 prosent Trumf-bonus på all ferskpakket fisk og all fersk frukt og grønt, i tillegg til 1 prosent Trumf-bonus på alle andre dagligvarer de handler hos KIWI og Trumf sine partnere.

Her har vi samlet spørsmål og svar mange av kundene våre har om medlemskap, bruk og opptjening av Trumf-bonus.

Våre medarbeidere står på hver dag for å gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser, og bidra til grønne og sunne valgmuligheter.

Vi har ulike kjedekonsepter i det norske markedet; lavprisbutikker, supermarkeder og distriktsbutikker. Vi tilbyr også netthandel. Våre konsepter i dagligvare er KIWI, MENY, SPAR og Joker. Deli de Luca, MIX og Jafs er servicehandelskonseptene.

1834 dagligvarebutikker over hele landet, hvorav 1009 er kjøpmannseide, tilbyr mat- og drikkevarer fra hele spekteret av store internasjonale leverandører til norske lokale leverandører. Effektiv varelevering gjennom ASKO og et godt vareutvalg skal sikre kjøpmenn over hele landet et godt driftsgrunnlag.

NorgesGruppen sysselsetter 28 000 ansatte i egeneid virksomhet og nærmere 41 000 totalt når ansatte i kjøpmannseide butikker inkluderes.