Soundtracket til Trolls er ute nå!

Soundtracket fra DreamWorks Animations filmen Trolls er ute i dag! Albumet har ny musikk fra Justin Timberlake, Ariana Grande, Anna Kendrick og Gwen Stefani!

Soundtracket inkluderer høydepunkter fra filmen som "The Sound Of Silence", "Hello" og "Im Coming Out / "Mo' Money Mo' Problems".

På soundtracket finner vi filmversjonen av Justin Timberlakes store hit "CAN'T STOP THE FEELING!" fremført av skuespillerne. Vi finner også en ny versjon av "True Colors" med Anna Kendrick, og en tolkning av Earth Wind & Fires superhit "September".

Se den nyeste traileren til Trolls HER!

DETTE SIER PRESSEN OM TROLLS:

“…an infectious delight.”

“The fuzzy-haired toys come to life in an animated rainbow fantasy world that makes Oz look dull by comparison.”

ENTERTAINMENT WEEKLY

“…its colorful characters and handmade universe should leave younger viewers feeling in the pink.”

YAHOO

“…journey through this flamboyant, vibrant world filled with music and dance.”

VARIETY

“Judging by the trailer, they’ve nailed it, fully embracing the glitter, sparkles and fifty shades of pink associated with the fluffy-haired dolls, while tossing in a bitter nugget of sarcasm.” FORBES

“…smart animated comedy”

PARADE

OM “CAN’T STOP THE FEELING!”

“… an original song Oscar player in the making.”

VARIETY

“…a peppy, buoyant, feel-good tune that just makes you want to dance.”

WALL STREET JOURNAL

“…a killer hook…”

NEW YORK TIMES

OM “TRUE COLORS”

“…the duet of your dreams”

PEOPLE

“…a heartbreaking acoustic version”

USA TODAY

“…softer, more intimate track”

ROLLING STONE

“…a disarmingly sweet, acoustic duet”

HUFFINGTON POST

Trolls: Original Motion Picture Soundtrack Official Track Listing

1) Hair Up **

2) CAN’T STOP THE FEELING!**

3) Move Your Feet / D.A.N.C.E. / It’s A Sunshine Day

4) Get Back Up Again **

5) The Sound Of Silence

6) Hello

7) I’m Coming Out / Mo’ Money Mo’ Problems

8) They Don’t Know **

9) True Colors (Film Version)

10) CAN’T STOP THE FEELING! (Film Version) **

11) September

12) What U Workin’ With?**

13) True Colors

** Original Song written specifically for the film

iTunes: http://smarturl.it/Trolls
Amazon: http://smarturl.it/TrollsAmz
Spotify: https://open.spotify.com/album/65ayND23IInUPHJKsaAqe7

Trolls Official Trailer #2: http://smarturl.it/TrollsTCTrailer
Trolls Official Trailer #1: http://smarturl.it/TrollsTrailer1

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!