Soundtracket til Trolls er ute nå!

Soundtracket fra DreamWorks Animations filmen Trolls er ute i dag! Albumet har ny musikk fra Justin Timberlake, Ariana Grande, Anna Kendrick og Gwen Stefani!

Soundtracket inkluderer høydepunkter fra filmen som "The Sound Of Silence", "Hello" og "Im Coming Out / "Mo' Money Mo' Problems".

På soundtracket finner vi filmversjonen av Justin Timberlakes store hit "CAN'T STOP THE FEELING!" fremført av skuespillerne. Vi finner også en ny versjon av "True Colors" med Anna Kendrick, og en tolkning av Earth Wind & Fires superhit "September".

Se den nyeste traileren til Trolls HER!

DETTE SIER PRESSEN OM TROLLS:

“…an infectious delight.”

“The fuzzy-haired toys come to life in an animated rainbow fantasy world that makes Oz look dull by comparison.”

ENTERTAINMENT WEEKLY

“…its colorful characters and handmade universe should leave younger viewers feeling in the pink.”

YAHOO

“…journey through this flamboyant, vibrant world filled with music and dance.”

VARIETY

“Judging by the trailer, they’ve nailed it, fully embracing the glitter, sparkles and fifty shades of pink associated with the fluffy-haired dolls, while tossing in a bitter nugget of sarcasm.” FORBES

“…smart animated comedy”

PARADE

OM “CAN’T STOP THE FEELING!”

“… an original song Oscar player in the making.”

VARIETY

“…a peppy, buoyant, feel-good tune that just makes you want to dance.”

WALL STREET JOURNAL

“…a killer hook…”

NEW YORK TIMES

OM “TRUE COLORS”

“…the duet of your dreams”

PEOPLE

“…a heartbreaking acoustic version”

USA TODAY

“…softer, more intimate track”

ROLLING STONE

“…a disarmingly sweet, acoustic duet”

HUFFINGTON POST

Trolls: Original Motion Picture Soundtrack Official Track Listing

1) Hair Up **

2) CAN’T STOP THE FEELING!**

3) Move Your Feet / D.A.N.C.E. / It’s A Sunshine Day

4) Get Back Up Again **

5) The Sound Of Silence

6) Hello

7) I’m Coming Out / Mo’ Money Mo’ Problems

8) They Don’t Know **

9) True Colors (Film Version)

10) CAN’T STOP THE FEELING! (Film Version) **

11) September

12) What U Workin’ With?**

13) True Colors

** Original Song written specifically for the film

iTunes: http://smarturl.it/Trolls
Amazon: http://smarturl.it/TrollsAmz
Spotify: https://open.spotify.com/album/65ayND23IInUPHJKsaAqe7

Trolls Official Trailer #2: http://smarturl.it/TrollsTCTrailer
Trolls Official Trailer #1: http://smarturl.it/TrollsTrailer1

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.