Soundtracket til Trolls er ute nå!

Soundtracket fra DreamWorks Animations filmen Trolls er ute i dag! Albumet har ny musikk fra Justin Timberlake, Ariana Grande, Anna Kendrick og Gwen Stefani!

Soundtracket inkluderer høydepunkter fra filmen som "The Sound Of Silence", "Hello" og "Im Coming Out / "Mo' Money Mo' Problems".

På soundtracket finner vi filmversjonen av Justin Timberlakes store hit "CAN'T STOP THE FEELING!" fremført av skuespillerne. Vi finner også en ny versjon av "True Colors" med Anna Kendrick, og en tolkning av Earth Wind & Fires superhit "September".

Se den nyeste traileren til Trolls HER!

DETTE SIER PRESSEN OM TROLLS:

“…an infectious delight.”

“The fuzzy-haired toys come to life in an animated rainbow fantasy world that makes Oz look dull by comparison.”

ENTERTAINMENT WEEKLY

“…its colorful characters and handmade universe should leave younger viewers feeling in the pink.”

YAHOO

“…journey through this flamboyant, vibrant world filled with music and dance.”

VARIETY

“Judging by the trailer, they’ve nailed it, fully embracing the glitter, sparkles and fifty shades of pink associated with the fluffy-haired dolls, while tossing in a bitter nugget of sarcasm.” FORBES

“…smart animated comedy”

PARADE

OM “CAN’T STOP THE FEELING!”

“… an original song Oscar player in the making.”

VARIETY

“…a peppy, buoyant, feel-good tune that just makes you want to dance.”

WALL STREET JOURNAL

“…a killer hook…”

NEW YORK TIMES

OM “TRUE COLORS”