Sonny Alven slipper siste låt og debut-EP

Sonny Alven, som er godt i gang med å varme opp Europa under hele turneen til Kygo, slipper idag endelig sin fjerde låt og EP med samme navn, «Make Me Feel».

- «Make Me Feel» er tittelsporet på EP-en. Her går jeg litt tilbake til den samme sounden som du finner hos «Our Youth», hvor det er mer klubbete og groovy. Men det er også litt mørkere og kanskje hakket mer "britisk". Låten er feelgood og handler om den følelsen når noen får deg til å føle deg bra. Kanskje dette er låten som appellerer til flest lyttere av låtene på EP-en, forteller Sonny Alven.

Hør «Make Me Feel» her

22 år gamle Sonny Alven er siste tilskudd til bølgen av unge, norske produsenter som vekker oppsikt internasjonalt. Hans forrige singel, «Our Youth», har så langt blitt strømmet mer enn 15 millioner ganger på Spotify globalt og har vært topp 20 på singel-, radio- og Spotify-listene i Norge siden den ble lansert i september. Sonny Alven er Universal Music Group Nordic Priority artist og Spotify Spotlight Artist for 2016. Sonny Alven har nylig blitt signert av det anerkjente bookingselskapet Coda Agency (Europa) og AM Only (Nord-Amerika) som blant annet har Skrillex, Guetta, Zedd i stallen.

Buy/Stream

SoundCloud

Post Malone med ny singel22.2.2018 11:00Pressemelding

I morgen, fredag 23. februar, slipper Post Malone den nye singelen "Psyco" feat. Ty Dollar $ign. Låten er produsert av Louis Bell og Malone selv og blir å finne på hans neste album Beerbongs & Bentleys. Albumet følger opp debutalbumet Stoney, et album som ble sluppet i 2016 og fortsatt holder stand på toppen av albumlisten. Hans forrige singel "Rockstar" har toppet Billboard og hitlister verden over, inkludert Norge, og har over 800 millioner streams. Til våren legger Post Malone ut på turné og lørdag 14. juli kan han oppleves live på årets Stavernfestival.

Adrees - Breakup16.2.2018 10:22Pressemelding

17 år gamle Adrees er en spennende ny artist fra Trondheim. Han gjorde seg godt bemerket da ha deltok i fjorårets TV2 suksess, The Stream. Siden høsten 2016 har Adrees rukket å slippe flere låter, som har streamet over 2 millioner på Spotify. 2017 var et veldig hektisk år for Adrees med platekontrakt og managementavtale, samt en rekke turer over dammen til LA og til Stockholm, hvor han har spilt inn en haug med nye låter. En av de handler om forbudt kjærlighet. - «Når du er gal etter en person som allerede er i et forhold, og mener den personen bør gå videre til en bedre, til en mann som vil gjøre alt for henne» - Adrees I dag slipper yndlingen Adrees sin nye singel, «Breakup». «Breakup» har Adrees skrevet sammen med Filip Lindfors, som også har produsert låten. HØR ADREES - "BREAKUP" HER

Sonny Alven med nostalgiske vibber i musikkvideo16.2.2018 10:14Pressemelding

I starten av februar slapp Sonny Alven, en ny singel "Backseat Lovin´", som markerer en ny start for den unge bergenseren. I dag slipper han en nostalgisk musikkvideo til låten, som hadde premiere på C- Heads Magazine. Med inspirasjon fra artister som HONNE, Filous og ODEZA, har Sonny Alven lagd en myk og melankolsk låt, med en distinkt kvinnelig vokal som får deg til å drømme om sommer og bilturer på landevei. SE MUSIKKVIDEOEN TIL "BACKSEAT LOVIN´" HER - "Vi ville gi videoen til «Backseat Lovin´» en fin kontekst og en nostalgisk følelse. Vi filmet i Los Angeles på et Super 8-kamera, og dette ga den perfekte rammen. Produksjonsteamet hos 8392 gjorde en fantastisk jobb sammen med de to skuespillerne. Det er en chill video som passer godt med låten, og jeg er kjempefornøyd med resultatet." - Sonny Alven