Sonny Alven med nytt låtsamarbeid med NoMBe

28. Desember slipper Sonny Alven endelig en remake av “Summer´s Gone" fra 2017 - et samarbeid med NoMBe og Thutmose. Siste samarbeid mellom Sonny Alven og NoMBe har strømmet over 25 millioner ganger.

Det er lenge siden Sonny Alven sist var aktuell med ny musikk, men 25-åringen fra Bergen ligger ikke på latsiden. Han jobber kontinuerlig med ny musikk, og i denne omgang blir vi presentert til et nytt låtsamarbeid med Thutmose og NoMBe. Sistnevnte jobbet Sonny Alven med på låten “California Girls”, som i skrivende stund er strømmet over 25 millioner ganger i Spotify. Den gikk også til #1 på HypeMachine.

Hør NoMBe & Thutmose vs. Sonny Alven - "Summer`s Gone" HER

- “Jeg har jo jobbet med NoMBe tidligere på låten «California Girls», så jeg syns det var veldig stas å bli spurt om å gjøre en egen versjon av «Summer’s Gone» også. Har blitt en veldig stor fan av musikken til NoMBe de siste årene, og liker veldig godt det han gjør.

Min versjon er litt mer upbeat, samtidig som den er rolig og fin å lytte til. Og er jo en låt som passer bra nå som sommeren er over, og vinteren kommer for fullt. Håper den faller i smak hos folk <3” - Sonny Alven

Sonny Alven

DJ og produsent Sonny Alven (aka. Sondre Alvestad) vokste opp i Fana utenfor Bergen. Han startet karrieren med å slippe remixer på nett, og han fikk massiv support. Det hele inspirerte han til å skrive egen musikk, og han bestemte seg for å studere elektronisk musikk på universitetet. Det hele ledet opp til at han fikk platekontrakt med Universal Music, og hans første hit, «Our Youth», var et faktum. Låten har strømmet over 35 millioner ganger alene, lå 4 uker på 2. plass på de offisielle Norske radiolistene, og ble nominert til «Årets Låt» på Spellemannsprisen. I tiden etterpå har han sluppet låter som “Awake” med Dragonette, “Cool With You” med Goldens og “Backseat Lovin”.

Om Thutmose

Thutmose som er født i en liten by utenfor Lagos, Nigeria, ble oppdratt i et veldig korrupt sted. Moren fikk bokstavlig talt en pistol rettet mot magen når hun var gravid med ham. Han måtte vokste opp raskt og alltid holde et øye over skulderen i en tidlig alder. I en alder av 8 år, flyttet Thutmose og familien til New York. De to siste årene har vært veldig spennende for den unge artisten. Hans freestyle av Kendrick lamars “Hunble” gikk viralt og han ble invitert til å være med Billy Eilish sin første headliner tour. Han skal også være med MadeinTYO på turné i 2019.

Thutmose sin debut mixtape, “Man on Fire” har streamet over 10 millioner ganger og han har med seg artister som Desiigner, Jay Critch, Pink Sweat$ og mange flere.

Om NoMBe

For fem år siden reiste Noah MacBeth, bedre kjent som NoMBe, fra Tyskland til Las Vegas med klassen sin. Hele klassen retunerte, utenom NoMBe. Han ble igjen for å følge den musikalske drømmen. I år slapp han debut-albumet sitt, “They Might`ve Loved Me”, som er en hyllest til damene i hans liv. Alt fra hans gudmor, Chaka Khan, til hans store kjærlighet og sommerflørter.

NoMBe sine singler ble listet på radio i Australia og klatret opp på Shazam listene der. De fanget også oppmerksomheten til Kylie Jenner, Heidi klum og Pharell Williams, som har brukt musikken hans i reklamefilmer og reklame kampanjer.

Robyn releases 'Ever Again' video17.6.2019 16:39:13 CESTPressemelding

There is Robyn, a microphone stand and a landscape she describes as “a dreamy place, somewhere undefined, somewhere in my unconsciousness”, as she revels in the power of sensuality, self care and human touch. Robyn worked on the video for ‘Ever Again’ with director Colin Solal Cardo and long time collaborator choreographer Maria ‘Decida’ Wahlberg. She wears a beautiful Louis Vuitton outfit designed by Nicholas Ghesquierre especially for the video. Watch ‘Ever Again’ here Robyn plays festivals across Europe and the US this summer, including headline slots at Wilderness and Pitchfork Music Festival in Chicago, as well as NOS Alive, Mad Cool and Rock Werchter. These performances follow her sold out European and US tours, including critically acclaimed shows at London’s Alexandra Palace and New York’s Madison Square Gardens, and her first festival performance of the year at Primavera Sound in Barcelona. For more information visit robyn.com. Praise for Robyn’s live show: “Dance pop perfecti

Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.14.6.2019 14:32:15 CESTPressemelding

Madonna slipper albumet Madame X Linda Vidala slipper EP https://www.ntbinfo.no/pressemelding/ehi-slipper-ny-lat?publisherId=6987388&releaseId=17866361 EHI slipper låta Ditt problem i dag EDM-debutanten ASH slipper første singel! https://www.ntbinfo.no/pressemelding/jens-er-klar-med-lottery?publisherId=6987388&releaseId=17866306 jens er klar med Lottery https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-slipper-den-forste-delen-fra-det-kommende-albumet-fiender-ar-trakigt?publisherId=6987388&releaseId=17866234 Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk s

MADONNA RELEASES MADAME X14.6.2019 13:36:28 CESTPressemelding

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album Madame X from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS. The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet. Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as

EDM-debutanten ASH slipper første singel!14.6.2019 08:10:00 CESTPressemelding

Ash ble født i 1995 i Nord-Iran og kom til Norge som politisk flyktning i 2000. Siden den gang har han bodd i den sørlandske sommerbyen Kristiansand, der han fikk interesse for musikk allerede i tidlig alder. Som 16 åring begynte han å mikse musikk, og har i løpet av det siste året fått en sentral rolle innenfor det norske klubbmiljøet. Ash har spilt for alle de største klubbene innenfor landegrensen, og har fortiden faste spille-jobber rundt om i hele Norden. Nå har Ash tatt steget videre, og har brukt mye av tiden i hjemmestudioet der han produserer egen musikk. Fredag 14.06.19 slipper Ash sin første singel via Eccentric Music, «Matters».