FriCorp

Sondre og Serena på tur i USA

4.11.2015 08:10 | FriCorp

I november 2015 kjører Sondre og Serena fra LA til NYC gjennom masse steder der ingen trodde at noen kunne bo. Følg turen deres over det amerikanske kontinentet der de synger og filmer de det de opplever på veien gjennom daglige videoer på Facebook bloggen, YouTube og Snapchat.

Episode 2 - Vår første rodeo
Videokanal

Lørdag 31 oktober flyttet Sondre og Serena ut av leiligheten i Hollywood Boulevard i Los Angeles, tok med seg et par kofferter og la ut på bilturen til New York over det amerikanske kontinentet. Andre etappe går til Grand Canyon via Bearizona og avsluttes med Rodeoshow og Barbeque med den norske artisten A-Lee og Morten Jäeger, se etappe 2 Vår første rodeo ved å klikke på følgende link:

Følg Sondre og Serena på Facebook:

Om FriCorp

FriCorp
Jansveien 16
1354 Bærums Verk

47889841http://www.kepaza.no
Serena er 21 år, artist og låtskriver bosatt i L.A og skriver bl.a for wicked wonderland med Martin Tungevaag. Sondre er 25 år, filmregissør og -produsent og driver filmselskapet Fristad Film. www.fristadfilm.com

Følg saker fra FriCorp

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra FriCorp på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra FriCorp

Mor og datter viser kunst & fashion designerklær sammen på galleri i New York28.7.2016 09:10Pressemelding

Moren, Siren Merete Fristad med kunstnernavnet Sirenes, har laget malerier som er printet på stoffet til designerkjolene til datteren og klesdesigneren Pernille Fristad. De har sammen laget rennende maling på kjoler og sko som skal vises for første gang på Studio 26 Gallery i East Village på Manhatten med vernissage 8 september. Det blir en unik utstilling, der Sirenes kunstmalerier og Pernilles "kunst" designerkjoler vil være utstilt på galleriet i flere uker i september.

Pernille Fristad's kleskolleksjon på New York Fashion Week 20162.5.2016 08:30Pressemelding

Søndag 11 september 2015 viser Pernille Fristad fra Bærums Verk sin "Summer and Spring 2017" kleskolleksjon under Fashion Gallery New York Fashion Week. Pernille er utdannet klesdesigner og ble tildelt Gullnålen som beste student på Esmod International. Pernille hadde et internship hos Jermy Scott i Los Angeles, USA og bidro på Katy Perrys kjole og genser til Super Bowl Half Time show 2015, samt deltok på å lage Jeremy´s høst kolleksjon 2015 som ble vist på New York fashion week i februar 2015.

Den norske kunsteren Sirenes vises på gigantiske billboards i New Orleans14.2.2016 13:16Pressemelding

Den norske kunstneren Sirenes - Siren Merete Fristad, bosatt på Bærums Verk, er plukket ut sammen med 15 internasjonale kunstnere til å vise sitt maleri "Flower Garden" på gigantiske billboards i New Orleans i februar 2016. Utstillingen foregår under Mardi Gras feiringen i New Orleans og arrangeres at Art Below fra London. I tillegg til å vises på billboards i byen, vil maleriet stilles ut som et innrammet giclee print hos Gallery Orange, i den historiske Royal street gaten, lokalisert i hjerte av det franske kvarteret i New Orleans