Sommernyhetene fra IKEA er her

Vinteren er her for fullt, men sommeren er rett rundt hjørnet. Uansett er det på tide å planlegge og ikke minst drømme om sommerens uterom. Årets sommerkolleksjon inviterer til dager der du kan ta livet med ro og nyte hvert øyeblikk ute.

Se flere bilder i mediebanken.

Endelig er sommeren rett rundt hjørnet. Nå som mange er i full gang med å planlegge hvor de skal reise og hva de skal gjøre, har vi begynt å lure på om ikke den avkoblingen vi trenger er nærmere enn vi tror – nemlig hjemme.

For tenk om den beste ferien er å bli hjemme? En sommer der du bare slapper av og koser deg med det du liker best – slappe av med venner og familie, og gjøre ting enkelt.

Årets sommerkolleksjon inviterer til dager der du kan ta livet med ro og nyte hvert øyeblikk av hjemmeferien – med gode utendørsmøbler, solcelledrevet belysning, fargerike tekstiler og kult tilbehør. For det er jo egentlig ingen hemmelighet: Det er veldig deilig å være hjemme.

Last ned bilder og pdf med produktinformasjon her.

Se flere bilder i mediebanken.

Kvinner tar styringen gjennom håndverk6.2.2018 12:28Pressemelding

Sammen med kvinnelige håndverkere i India, har IKEA skapt kolleksjonen INNEHÅLLSRIK. Ved å jobbe sammen med sosiale entreprenører, skaper IKEA jobber for dyktige kvinner i deler av verden hvor det trengs aller mest. Engasjementet gir kvinner mulighet til å skape en bedre hverdag for seg selv og lokalsamfunnet. Det skaper ikke bare jobber, men også selvtillit, stolthet, økonomisk selvstendighet, positivitet og forandring.