Sommernyhetene fra IKEA er her

Vinteren er her for fullt, men sommeren er rett rundt hjørnet. Uansett er det på tide å planlegge og ikke minst drømme om sommerens uterom. Årets sommerkolleksjon inviterer til dager der du kan ta livet med ro og nyte hvert øyeblikk ute.

Se flere bilder i mediebanken.

Endelig er sommeren rett rundt hjørnet. Nå som mange er i full gang med å planlegge hvor de skal reise og hva de skal gjøre, har vi begynt å lure på om ikke den avkoblingen vi trenger er nærmere enn vi tror – nemlig hjemme.

For tenk om den beste ferien er å bli hjemme? En sommer der du bare slapper av og koser deg med det du liker best – slappe av med venner og familie, og gjøre ting enkelt.

Årets sommerkolleksjon inviterer til dager der du kan ta livet med ro og nyte hvert øyeblikk av hjemmeferien – med gode utendørsmøbler, solcelledrevet belysning, fargerike tekstiler og kult tilbehør. For det er jo egentlig ingen hemmelighet: Det er veldig deilig å være hjemme.

Last ned bilder og pdf med produktinformasjon her.

Se flere bilder i mediebanken.

IKEA tilbakekaller ELDSLÅGA gasstopp for reparasjon på grunn av CO-utslipp som overskrider EUs grenseverdier24.4.2018 08:00Pressemelding

Som et forebyggende tiltak tilbakekaller IKEA alle ELDSLÅGA gasstopper som er kjøpt før 1. januar 2018 for reparasjon. Dette tiltaket gjør vi som følge av en undersøkelse som ble gjort i Belgia av belgiske myndigheter. Den aktuelle gasstoppen er kun solgt i Europa. En servicetekniker må komme hjem til deg for å løse problemet. Reparasjonen er kostnadsfri.