Sommerlig video fra Freddy Kalas

Han er kjent som "Sjefen for fest" og en av Norges utvilsomt største musikalse gledesspredere. Freddy Kalas har skrevet en sang om de menneskene som gir deg de beste vibbene og i dag slipper han musikkvideoen til låta.

Freddy Kalas har de siste årene tatt Norge med storm med sine folkelige tekster  og allsangvennlige melodier. Suksessen har resultert I over 150 millioner streams påSpotify, inkludert to av de 10 mest strømmede låtene i Norge I 2016.

I dag slipper han musikkvideoen til singelen "Vibber", som tar sommer og god  stemning på alvor.

SE MUSIKKVIDEOEN TIL "VIBBER" HER

-"Nå er endelig sommeren her og det er på tide å spre positive vibber ut til alle gladlakser og surpomper! Jeg sender deg en positiv vibrasjon som du må sende videre, slik at denne sommern blir best mulig for oss alle! Her er min sprø, og fantastiske musikkvideo laget av "Brusjan" håper den faller i smak! Ha en fortreffelig sommer alle sammen, mange gode vibber fra Freddy Kalas".

Fredrik Auke ble lidenskapelig opptatt av musikk i ung alder. Som tolvåring begynte han å skrive egne tekster og gjorde seg lokalkjent ved å spille på skoleavslutninger og andre arrangementer i nærområdet.

I 2014 ble han en del av Sky Agency-familien (Broiler, Seeb m. fl), og sammen har de tatt festen til nye høyder. Allerede fra første låt – ”Pinne for landet” (2014) - tok lytterne han godt i mot. Siden den gang har det gått slag i slag med låter som juleslageren ”Hey Ho”, energiske ”Feel Da Rush” og sommerhiten ”Jovial”. Sistnevnte låt gjorde ”jovial” til det mest søkte ordet på Google i Norge i 2016.

Han har toppet salgslistene i Norge flere ganger, spilt på VG-lista, Spellemann, Allsang På Grensen, vært nominert til Spellemannspris i kategorien ”Årets låt”  (2016) m.m. Live gjør han stor suksess med utsolgte konserter over land og strand, både i Norge og Sverige.

I april slapp han "Gjøre ingenting", som allerede har strømmet over 3 millioner ganger. Alt ligger med andre ord til rette for at Freddy Kalas skal videre befeste sin posisjon som allsangskongen og Sjefen for fest i 2017.

Ny låt fra Marshmello og Bastille17.8.2018 15:57Pressemelding

I dag er den svært populære DJ’en og produsenten Marshmello ute med låten «Happier». Den mystiske karakteren har med seg det britiske bandet Bastille. Låten handler om at man noen ganger må forlate sin kjærlighet for at de skal finne veien til lykke. Frontmann i Bastille, Dan Smith, har skrevet låten sammen med Steve Mac som tidligere har skrevet låter for Ed Sheeran, Liam Payne og Pink. «Vi hadde det utrolig gøy da vi jobbet med Marshmello, som klarte å finne glede i en melankolsk opplevelse. Det er alltid gøy å kunne leve i en annens verden», sier Dan Smith. Marshmello har redefinert dagens musikkindustri. Karakterens listetoppende låter med samarbeid med blant andre Selena Gomez, Migos, Khalid og Logic håvet inn over 2 milliarder streams på Spotify alene i fjor. «Happier» har en lyric video ute nå.

Akustisk versjon og video av Lil Halima - "Train"17.8.2018 13:07Pressemelding

19 år gamle Lil Halima skriver musikken sin selv og maler coverne til egne utgivelser. I dag slipper hun den akustiske versjonen – og tilhørende videoen – til «Train», som ble sluppet på forsommeren. Låten skapte bølger for jenta fra Bardu med listing på Spotify sin globale New Music Friday-liste, og påfølgende partnerskap med Island i UK og Dew Process i Australia. Med talenter innen sang, låtskriving, piano, fiolin, musikkproduksjon og billedkunst, er hun kjernen og den drivende faktoren i sitt eget prosjekt. Ærlighet i kunsten er viktig for henne, og hun overlater ingenting til tilfeldighetene. I videoen og låten til den akustiske versjonen av «Train» viser hun at hun ikke bare er en ekstraordinær vokalist, men også meget talentfull på fiolin og ukulele, da hun spiller alle instrumenter selv på denne versjonen. Se videoen til "Train (Acoustic)" HER Hør låten til "Train (Acoustic)" HER Lil Halima debuterte med singelen «Abstract» i april. «Train» er oppfølgeren, og låten er en kjærli

Ariana Grande ute med albumet Sweetener17.8.2018 10:33Pressemelding

Superstjernen Ariana Grande er i dag klar med sitt fjerde studioalbum Sweetener. Det svært etterlengtede albumet inneholder hits som «No Tears Left To Cry», «The Light Is Coming» og nåværende singel «God Is A Woman». Sistnevnte ble sluppet samtidig med en musikkvideo regissert av Grammy-vinnende regissør Dave Meyer, som også har regissert musikkvideoene til «The Light Is Coming» og «No Tears Left To Cry». Sammen har alle tre videoer over 600 millioner visninger på VEVO. I tillegg til flere godbiter som blant andre «Breathing» og «Sweetener», inneholder Sweetener samarbeid med Nicki Minaj, Pharrell Williams og Missy Elliott, med produksjoner og låtskriverbidrag fra blant andre Pharrell Williams, Savan Kotecha og svenskene Max Martin, Ilya og Rickard Göransson. Siden albumdebuten Yours Truly i 2013, har Ariana Grande i en alder av 24 vokst frem som en av verdens aller største popartister, med sine praktfulle vokaler og et blomstrende komisk talent. Etterfølgeren My Everything (2014) inne