Sommerlåt fra Sandra Lyng og Temur

På «Bungalow» har Sandra fått med seg Temur, som for tiden ligger i toppen av listene sammen med Hkeem med låten «Fy Faen». Sandra skrev «Bungalow» i session med Boxxes og Alexander Pavelich, teksten skrev hun sammen med Temur. Låten er produsert av Boxxes, co-produsert og mikset av Erik Smaaland.

HØR "BUNGALOW" HER

- "Bungalow er sommerlåta! Låta handler om å ha fri fra bekymringer og jobb. Å nyte sol, strand, musikk, ferie, sommer og kjærlighet. Bungalow er også en metafor på det gode liv der ingenting er stress og tilværelsen er digg. Blandingen av dancehall og pop utgjør en rytme du ikke kan la være å danse til. Jeg er stolt av å ha med Temur på denne låta og håper den vil spre den samme gode følelsen vi fikk da vi lagde den i studio <3" - Sandra

- "Bungalow er en veldig dansete låt, fylt med gode sommervibber. Låta er en blanding av elementer fra to forskjellige verdener som tilsammen utgjør en perfekt blanding av pop og urban musikk. Å jobbe med Sandra har vært utrolig gøy. Hun er en av de største i landet på det hun gjør, så og kunne få se hvordan hun jobber, har vært veldig inspirerende. Håper folk liker låta."  - Temur

«Bungalow» er en feelgood -sommerflørtende låt, og den perfekte låten å danse barbeint til gjennom sommeren.

Om Sandra Lyng:

- Sandra Lyng har bygget sin posisjon som en av våre største popartister, og levert sterke dance-orienterte poplåter som berører moderne EDM.

- Hun slo gjennom i 2004, i første sesong av Idol. I tiden etter ga hun ut singlene «Sommerflørt» og «I morgen» som fikk topp-plasseringer på VG-lista, like etter slapp hun det Stargate- produserte debutalbumet «Døgnvill» som gikk #3 på VG-listas albumliste.

- Sandra Lyng har bodd i L.A og jobbet med bl.a. Andreas Schüller, Kiesza og Will.I.Am.

- I 2015 fikk hun internasjonal braksuksess med en rekke hit-singler, bl.a. «Play My Drum», (som har over 21 millioner streams på Spotify alene.) Night After Night og Moonrise.

- I 2016 slapp hun låten «Blue», som ble utnevnt ukens låt på P3, den GoToGuy produserte låten «LIQR», en skikkelig partylåt som blant annet var med i åpningsscenen av SKAM og singelen «Hiding.»

- Sandra Lyng er tilbake på norsk, og for første gang synger hun på egen dialekt.

Mer om Temur:

Temur er en 19 år gammel Rap/RNB artist fra grunerløkka i Oslo. Han startet å eksperimentere i studio som 13 åring, noe som resulterte i en SoundCloud utgivelse, som fikk gode tilbakemeldinger og har siden da har han jobbet med å utvikle sin egen sound. Temur har også stor interesse for musikk og lyd produksjon og har sammen med kompisen sin, Hkeem, gitt ut en av årets største låter, "Fy Faen".

Erik Sæter slipper nye singelen Skyfri20.6.2019 08:00:00 CESTPressemelding

ERIK, til nå kanskje mest kjent som Erik Anders Sæter, har den siste tiden vært å se på TV-skjermen som en av årets deltakere på TV2 suksessen Farmen Kjendis. Den tidligere Paradise Hotel-deltakeren fra Tysfjord, debuterte februar i år med låta "Ukjent" som lå flere uker inne på Spotify topp 50. Nå er han tilbake med soundtracket til sommeren 2019 - låta "Skyfri". Erik sier selv: «Låta ble til en litt kjip regnværsdag i mars, da alt man gleder seg til er sommeren. Skyfri er en låt om det man ser for seg en perfekt sommer skal være. Skyfri himmel, stranda og gode venner. Det er en uironisk sommerlåt med høyt tempo og college-vibe vi tror kommer til å treffe bra hos unge voksne og tenåringer» Hør Skyfri her Connect med ERIK Instagram / YouTube

Robyn releases 'Ever Again' video17.6.2019 16:39:13 CESTPressemelding

There is Robyn, a microphone stand and a landscape she describes as “a dreamy place, somewhere undefined, somewhere in my unconsciousness”, as she revels in the power of sensuality, self care and human touch. Robyn worked on the video for ‘Ever Again’ with director Colin Solal Cardo and long time collaborator choreographer Maria ‘Decida’ Wahlberg. She wears a beautiful Louis Vuitton outfit designed by Nicholas Ghesquierre especially for the video. Watch ‘Ever Again’ here Robyn plays festivals across Europe and the US this summer, including headline slots at Wilderness and Pitchfork Music Festival in Chicago, as well as NOS Alive, Mad Cool and Rock Werchter. These performances follow her sold out European and US tours, including critically acclaimed shows at London’s Alexandra Palace and New York’s Madison Square Gardens, and her first festival performance of the year at Primavera Sound in Barcelona. For more information visit robyn.com. Praise for Robyn’s live show: “Dance pop perfecti