Sommerlåt fra Sandra Lyng og Temur

På «Bungalow» har Sandra fått med seg Temur, som for tiden ligger i toppen av listene sammen med Hkeem med låten «Fy Faen». Sandra skrev «Bungalow» i session med Boxxes og Alexander Pavelich, teksten skrev hun sammen med Temur. Låten er produsert av Boxxes, co-produsert og mikset av Erik Smaaland.

HØR "BUNGALOW" HER

- "Bungalow er sommerlåta! Låta handler om å ha fri fra bekymringer og jobb. Å nyte sol, strand, musikk, ferie, sommer og kjærlighet. Bungalow er også en metafor på det gode liv der ingenting er stress og tilværelsen er digg. Blandingen av dancehall og pop utgjør en rytme du ikke kan la være å danse til. Jeg er stolt av å ha med Temur på denne låta og håper den vil spre den samme gode følelsen vi fikk da vi lagde den i studio <3" - Sandra

- "Bungalow er en veldig dansete låt, fylt med gode sommervibber. Låta er en blanding av elementer fra to forskjellige verdener som tilsammen utgjør en perfekt blanding av pop og urban musikk. Å jobbe med Sandra har vært utrolig gøy. Hun er en av de største i landet på det hun gjør, så og kunne få se hvordan hun jobber, har vært veldig inspirerende. Håper folk liker låta."  - Temur

«Bungalow» er en feelgood -sommerflørtende låt, og den perfekte låten å danse barbeint til gjennom sommeren.

Om Sandra Lyng:

- Sandra Lyng har bygget sin posisjon som en av våre største popartister, og levert sterke dance-orienterte poplåter som berører moderne EDM.

- Hun slo gjennom i 2004, i første sesong av Idol. I tiden etter ga hun ut singlene «Sommerflørt» og «I morgen» som fikk topp-plasseringer på VG-lista, like etter slapp hun det Stargate- produserte debutalbumet «Døgnvill» som gikk #3 på VG-listas albumliste.

- Sandra Lyng har bodd i L.A og jobbet med bl.a. Andreas Schüller, Kiesza og Will.I.Am.

- I 2015 fikk hun internasjonal braksuksess med en rekke hit-singler, bl.a. «Play My Drum», (som har over 21 millioner streams på Spotify alene.) Night After Night og Moonrise.

- I 2016 slapp hun låten «Blue», som ble utnevnt ukens låt på P3, den GoToGuy produserte låten «LIQR», en skikkelig partylåt som blant annet var med i åpningsscenen av SKAM og singelen «Hiding.»

- Sandra Lyng er tilbake på norsk, og for første gang synger hun på egen dialekt.

Mer om Temur:

Temur er en 19 år gammel Rap/RNB artist fra grunerløkka i Oslo. Han startet å eksperimentere i studio som 13 åring, noe som resulterte i en SoundCloud utgivelse, som fikk gode tilbakemeldinger og har siden da har han jobbet med å utvikle sin egen sound. Temur har også stor interesse for musikk og lyd produksjon og har sammen med kompisen sin, Hkeem, gitt ut en av årets største låter, "Fy Faen".

Post Malone og Swae Lee med filmmusikk18.10.2018 20:33Pressemelding

Post Malone & Swae Lee er i dag ute med låten "Sunflower". "Sunflower" er første låt ut fra soundtracket til filmen Spider-Man™: Into the Spider-Verse. Post & Swae Lee har igjen teamet opp etter deres forrige samarbeid “Spoil My Night”, som er på albumet beerbongs & bentleys, et albumet som har streamet nærmere 85 millioner ganger bare i Norge. Se video HER! Filmen har verdenspremiere 14. desember og soundtracket gis ut av Republic Records i samarbeid med Sony Pictures Entertainment. Om låten sier Spring Aspers, Head of Music, Creative Affairs Worldwide for Sony Pictures Entertainment’s Motion Picture Group; “Post and Swae have delivered a song that’s both heroic and emotional, which is exactly what a Spider-Man story needs. It’s anthemic, but also heartfelt - the perfect soundtrack for Miles to discover the Spider-Man inside himself”. Den animerte filmen er basert på Marvel Comics karakteren Miles Morales, tenåringen fra Brooklyn, som må sjonglere videregående skole med sin status som

Major Lazer har teamet opp med Tove Lo18.10.2018 12:55Pressemelding

Major Lazer har teamet opp med svenske Tove Lo og er ute med den afrikanskinspirerte "Blow That Smoke". Inspirasjonen til låten kommer fra deres nylige turné i Afrika hvor de blant annet spilte i Malawi, Kenya, Etiopia og Sør-Afrika. Om samarbeidet sier Tove Lo; “This song has been long in the making and I'm so happy about this collab! Started with me and Wes just sending ideas back and forth until I sent this vocal I was unsure what to do with, and they made magic with it! To me the song is about the sweet escape from your troubles or just mundane life by being a bit reckless and romantic”.

Hvem faen er Ka2?17.10.2018 13:42Pressemelding

Ka2, hele Norges tjommi. En kunstnersjel med et stort hjerte for venner, damer, natur og livets frukter. En venn, en elsker og en notorisk tre-klemmer. Han har jobbet bak kulissene i mange år og alltid vært tilstede, uten at du kanskje helt har lagt merke til ham. Inspirert av psykedelisk rock med deilige elektroniske klubb elementer. Setter denne sounden stemningen for tekstene om hans bohemske livsstil, der han verken har tro på monogami eller økonomi. Ka2 er nå endelig klar for å komme ut av skogen og inn i byen. Og sette festen på hodet. ‘mer og mer på tur’, som slippes 19.10.2018 handler om jaget etter sterkere farger og følelser, om å være på rømmen til et annet univers. Og hvordan klare å forevige de magiske øyeblikkene som man ellers kanskje ikke legger merke til. De som vet, de vet <3 Ka2 er signert til TimeOut Agency. Instagram: @hvemfaenerka2 Facebook: facebook.com/hvemfaenerka2

Nyhetsbrev fra Universal Music12.10.2018 13:45Pressemelding

Under finner du ukens nyhetsbrev fra Universal Music! Astrid S slipper "Emotion" Lil Halima slipper debut-EP Eric Clapton ute med julealbum Nytt album fra Elvis Costello & The Imposters https://www.ntbinfo.no/pressemelding/sings-for-the-king-fra-glen-campbell?publisherId=6987388&releaseId=17854923 Sings For The King fra Glen Campbell Lukas Graham er ute med den nye singelen "Not A Damn Thing Changed". Videoen er en hyllest til vennskap og spesielt Lukas sin venn William som valgte å ta sitt eget liv i en alder av 29 år. Se den her! Migos’ egne Quavo er ute med soloalbumet Quavo Huncho. Albumet inneholder samarbeid med blant andre Cardi B, Drake, Lil Baby, Travis Scott, Offset og Kid Cudi. Stjernelaget DJ Snake, Ozuna, Cardi B og Selena Gomez har sluppet musikkvideo til "Taki Taki", som i forrige uke toppet Spotifys Globale Topp 50-liste. Sheck Wes har sluppet debutalbumet Mudboy, som har fått strålende kritikker, og inkluderer hiten "Mo Bamba". Se video til låten her. Stjerneskuddet El