Snow Boyz med en julegave til det norske folket - Snøhvit

Brødrene Rafael og Paulo Domingos (alias Baby Marley og $k!p) ble først kjent gjennom singelen «42» i 2016. Låten banet vei for Snow Boyz, som signerte til Def Jam Recordings i sommer. Tidligere i år slapp de singlene, “Combo” og «Himmelen og mere». Nå er de klare med den tredje singelen, “Snøhvit” som en julegave til det norske folket.

- “Vi spilte inn denne låten for nesten et år siden, og nå som snøen er her og julen står på trappene, hadde vi lyst til å slippe noe vi føler kunne passe på denne tiden av året.

Det er en eventyrlig låt, selv om Snøhvit eventyret utspiller seg i varme omgivelser, følte vi det passet bedre å slippe denne låten nå i disse kalde, snø/jule tider.

Som i eventyret «Snøhvit» og «Askepott» så handler denne låten om at vi, Snow Boyz jakter på «Snøhvit» & «Askepott» som vi begge føler er som oss, uskyldige, snille, gode medmennesker.  Når den av oss finner «Askepott» blir det bryllup, vi har en joggesko str. 38,64,3 så om noen tror den passer, ta kontakt på vår instagram” - Snow Boyz

HØR SNOW BOYZ - "SNØHVIT" HER

Snow Boyz signerte med plateselskapet YGMG i 2016, og inngikk videre samarbeid med Def Jam Norway og Knirckefritt Management 2018.

I 2017 hadde de hele tre låter listet på NRK P3 samtidig. Siste singel de slapp «Himmel & Mere» er pr dags dato listet på P3.

Snow Boyz spiller to konserter på Parkteatret 01. Februar 2019, en Yngling med fri aldersgrense og en for de over 18. Vi kan garantere en varm start på konsertåret med ekstrem energi fra scenen!

Fang årets julegave her:

Yngling (fri alder):

Billetter 100,- + avg.

I salg via Ticketmaster:

Dørene åpner kl. 18.00

Konsert med 18-års aldersgrense

Billetter 200,- + avg.

I salg via Ticketmaster:

Dørene åpner kl. 21.00

Sam Smith tilbake med Dancing With a Stranger11.1.2019 15:58Pressemelding

Sam Smith gjør et stort comeback med sin nye singel “Dancing With a Stranger” med Normani. Den sterke popballaden er første nye musikk fra Sam Smith i 2019, og følger opp samarbeidet med Calvin Harris på megahiten “Promises”. Normani gjorde stor suksess med gruppen Fifth Harmony, og lanserte en solokarriere i fjor med låten “Love Lies” med Khalid. Sam Smiths forrige album The Thrill of it All (2017) gikk rett til topps på albumlisten og har plassert platina i Norge. I april i fjor spilte Sam Smith for et utsolgt Telenor Arena. Om den nye låten sier Sam Smith: “I’m so excited for everyone to hear “Dancing With a Stranger,” which I wrote on The Thrill Of It All tour last year. For me it bottles everything I was feeling whilst juggling my personal life and touring. It is also such a beautiful moment for me as I’m a huge, huge fan of Normani and everything she is. I’m so excited to watch her light shine. I hope everyone enjoys hearing this song as much as I do.” Normani fortsetter: “I’m tr

James Blake med nytt album10.1.2019 16:46Pressemelding

James Blake er klar med nytt album fredag 18. januar. Det nye albumet har fått tittelen Assume Form. Blant dem som bidrar på albumet finner man André 3000, Travis Scott, ROSALÍA, Metro Boomin og Moses Sumney. Han har tidligere jobbet med artister som Kendrick Lamar, Beyoncé, Jay Z, Mount Kimbie, Bon Iver, Chance The Rapper, Frank Ocean og bidratt på filmmusikken til The Black Panther. Han har også hatt kunsterisk samarbeid med Quentin Blake og Natalie Portman. Han har vunnet den prestigetunge Mercury-Prize og vært Brit og Grammy nominert. Til sommeren kan han oppleves live på Primavera Sound.

Temmpo - Cassette4.1.2019 09:52Pressemelding

Etter å ha etablert en karriere som låtskriver og produsent for andre artister, gikk multitalentet Temmpo solo i 2016. I dag er han klar med sin sjette singel, “Cassette”, en emosjonell og ærlig akustisk ballade. “Cassette” handler om en kjærlighet mellom to mennesker, en sommerflørt, som de begge vet at er en midlertidig ting. Med en enkel akustisk gitar, svevende falsettmelodier og ærlig tekst, er dette som en mixtape-kassett med blandede følelser. HØR TEMMPO - "CASSETTE" HER Australskfødte Tonino Speciale jobber fra Tileyard Studios i London. Studioet har blant annet vært utgangspunkt for pros“Cassette” handler om en kjærlighet mellom to mennesker, en sommerflørt, som de begge vet at er en midlertidig ting. jekter som Sigala og Ella Eyre, og det var her Temmpo ble lært opp i DJ-kunsten av selveste Prodigy. Speciale startet karrieren som låtskriver for artister som Felix Jaehn, Nicky Romero, Markus Schulz og Anton Powers for å nevne noen. Han har også vært med på å skrive hitsingler

Ny, smooth single fra EHI og Blen4.1.2019 09:44Pressemelding

EHI fra Groruddalen er tilbake med singelen «Faller» den 4. januar. Låten er et samarbeid med den svenske RnB/Soul &Pop-vokalisten Blen og laget i samarbeid med Autumn Rowe, Kim Ofstad og BPM (Dua Lipa, Fetty Wap, Musiq Soulchild). Med en helt unik stemme og formidlingsevne, debuterte EHI hos Universal Music Norway med «Tanker» i mars. Nå er han tilbake med «Faller» hvor han har med seg Blen som er signert til et av de største hiphop/urban-lablene i Sverige, Redline Recordings. Blen har sluppet låter med en rekke artister i den svenske hiphop-eliten, turnért i Sverige i flere år, og var på «Allsång på Skansen» tidligere i år. - “Jeg skrev denne sangen mot slutten av forholdet med eksen min. Selvom jeg ikke turte å innrømme det for meg selv der og da så visste jeg at det var slutt mellom oss. Jeg tror vi begge viste at det var slutt, men man holder igjen fordi det har vært så bra, så trygt, og så enkelt! Jeg satt igjen med den følelsen som jeg skriver om i første vers at «for vi er så n