Snow Boyz med en julegave til det norske folket - Snøhvit

Brødrene Rafael og Paulo Domingos (alias Baby Marley og $k!p) ble først kjent gjennom singelen «42» i 2016. Låten banet vei for Snow Boyz, som signerte til Def Jam Recordings i sommer. Tidligere i år slapp de singlene, “Combo” og «Himmelen og mere». Nå er de klare med den tredje singelen, “Snøhvit” som en julegave til det norske folket.

- “Vi spilte inn denne låten for nesten et år siden, og nå som snøen er her og julen står på trappene, hadde vi lyst til å slippe noe vi føler kunne passe på denne tiden av året.

Det er en eventyrlig låt, selv om Snøhvit eventyret utspiller seg i varme omgivelser, følte vi det passet bedre å slippe denne låten nå i disse kalde, snø/jule tider.

Som i eventyret «Snøhvit» og «Askepott» så handler denne låten om at vi, Snow Boyz jakter på «Snøhvit» & «Askepott» som vi begge føler er som oss, uskyldige, snille, gode medmennesker.  Når den av oss finner «Askepott» blir det bryllup, vi har en joggesko str. 38,64,3 så om noen tror den passer, ta kontakt på vår instagram” - Snow Boyz

HØR SNOW BOYZ - "SNØHVIT" HER

Snow Boyz signerte med plateselskapet YGMG i 2016, og inngikk videre samarbeid med Def Jam Norway og Knirckefritt Management 2018.

I 2017 hadde de hele tre låter listet på NRK P3 samtidig. Siste singel de slapp «Himmel & Mere» er pr dags dato listet på P3.

Snow Boyz spiller to konserter på Parkteatret 01. Februar 2019, en Yngling med fri aldersgrense og en for de over 18. Vi kan garantere en varm start på konsertåret med ekstrem energi fra scenen!

Fang årets julegave her:

Yngling (fri alder):

Billetter 100,- + avg.

I salg via Ticketmaster:

Dørene åpner kl. 18.00

Konsert med 18-års aldersgrense

Billetter 200,- + avg.

I salg via Ticketmaster:

Dørene åpner kl. 21.00

Robyn releases 'Ever Again' video17.6.2019 16:39:13 CESTPressemelding

There is Robyn, a microphone stand and a landscape she describes as “a dreamy place, somewhere undefined, somewhere in my unconsciousness”, as she revels in the power of sensuality, self care and human touch. Robyn worked on the video for ‘Ever Again’ with director Colin Solal Cardo and long time collaborator choreographer Maria ‘Decida’ Wahlberg. She wears a beautiful Louis Vuitton outfit designed by Nicholas Ghesquierre especially for the video. Watch ‘Ever Again’ here Robyn plays festivals across Europe and the US this summer, including headline slots at Wilderness and Pitchfork Music Festival in Chicago, as well as NOS Alive, Mad Cool and Rock Werchter. These performances follow her sold out European and US tours, including critically acclaimed shows at London’s Alexandra Palace and New York’s Madison Square Gardens, and her first festival performance of the year at Primavera Sound in Barcelona. For more information visit robyn.com. Praise for Robyn’s live show: “Dance pop perfecti

Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.14.6.2019 14:32:15 CESTPressemelding

Madonna slipper albumet Madame X Linda Vidala slipper EP https://www.ntbinfo.no/pressemelding/ehi-slipper-ny-lat?publisherId=6987388&releaseId=17866361 EHI slipper låta Ditt problem i dag EDM-debutanten ASH slipper første singel! https://www.ntbinfo.no/pressemelding/jens-er-klar-med-lottery?publisherId=6987388&releaseId=17866306 jens er klar med Lottery https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-slipper-den-forste-delen-fra-det-kommende-albumet-fiender-ar-trakigt?publisherId=6987388&releaseId=17866234 Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk s

MADONNA RELEASES MADAME X14.6.2019 13:36:28 CESTPressemelding

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album Madame X from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS. The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet. Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as

EDM-debutanten ASH slipper første singel!14.6.2019 08:10:00 CESTPressemelding

Ash ble født i 1995 i Nord-Iran og kom til Norge som politisk flyktning i 2000. Siden den gang har han bodd i den sørlandske sommerbyen Kristiansand, der han fikk interesse for musikk allerede i tidlig alder. Som 16 åring begynte han å mikse musikk, og har i løpet av det siste året fått en sentral rolle innenfor det norske klubbmiljøet. Ash har spilt for alle de største klubbene innenfor landegrensen, og har fortiden faste spille-jobber rundt om i hele Norden. Nå har Ash tatt steget videre, og har brukt mye av tiden i hjemmestudioet der han produserer egen musikk. Fredag 14.06.19 slipper Ash sin første singel via Eccentric Music, «Matters».