Snow Boyz – Himmelen og mere

Brødrene Rafael og Paulo Domingos (alias Baby Marley og $k!p) ble først kjent gjennom singelen «42» i 2016. Låten banet vei for Snow Boyz, som signerte til Def Jam Recordings i sommer. Tidligere denne måneden slapp de sin første låt, “Combo” i dette samarbeidet og i dag er de klare med andre singel - «Himmelen og mere».

- “Låta handler om ei jente som fortjener mer enn bare verden, hu fortjener noe som er større enn verden nemlig himmelen og mer! Denne låta er himmelsk, den fortjente mer enn bare himmelen derfor kom vi med noe mer. Møtte på ei jente som hadde absolutt alt. Hun manglet ingenting. Hva gir man til en kvinne som har alt? Joda man gir henne noe ekstra, nemlig himmelen og mer! Jeg kunne gitt henne hele verden, men er så redd til å gi henne hele verden fordi bakkene kan drepe! Når man har gått gjennom struggle med noen man er glad i så vil man se lys i enden av tunnelen, HIMMELEN OG MERE!” - Snow Boyz

HØR SNOW BOYZ - “HIMMELEN OG MERE" HER

Sommeren 2016 slo Snow Boyz for alvor gjennom med singelen “42”, som senere ble utgitt i en endelig rekke remixer - den mest kjente med Chirag (Karpe Diem) og Arif. Låten ble en kult-hit, og ble av Dagbladet omtalt som “...det største fenomenet i norsk hip hop det siste året”. Siden har vi blant annet blitt servert singler som “Tarzan og Jane” og forrykende liveshow med mengder av energi på blant annet Roskilde, Slottsfjell og Havna 0150. I 2017 hadde de hele tre låter listet på NRK P3 samtidig.

I 2016 signerte Snow Boyz til plateselskapet YGMG, og inngikk videre samarbeid med Def Jam Norway i 2018.

- “Vi er veldig happy og det er en ære at vi signerte med Def Jam. De kjempet/kriget for oss! S/O til alle lablene som viste interesse i oss, men Def jam vant. Men det føltes riktig å komme til Norges, og verdens største plateselskap btw. Oowhå!”, forteller Snow Boyz.

Snow Boyz om samarbeidet med Knirckefritt:

- “Under samme tak med legender. Knirckefritt har erfaringen og tyngde. Og vi var allerede familie før vi signerte. Oowhå! Vi gleder oss til å ta over gamet sammen med Def jam og Knirckefritt bak oss. Ett nytt kapitel. Fansen vår har mye å glede seg til.”

Nyhetsbrev fra Universal Music15.3.2019 13:49:34 CETPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music: The Rolling Stones offentliggjør Honk! CLMD teamer opp med Madcon! Lil Halima regisserer egen musikkvideo Ny låt fra Elly Ekko Klassiske favoritter til Pipfest 2019 Emeli Sandé er klar med låten "Sparrow". Det er syv år siden hun slapp debutalbumet som inkluderte "Next To Me", “Read All About It Part. III” og flere godbiter. Sommeren 2019 slipper hun nytt album! HRVY er ute med sin nye låt "I Told You So" i dag, som allerede er listet på mp3 i Norge. For ikke lenge siden var han i Oslo på besøk, og gjorde en minikonsert – og vi håper at han snart kommer tilbake igjen. TDEs kredible rapper Schoolboy Q er ute med singelen "Numb Numb Juice", som blir å finne på hans kommende og høyt ettertraktede album! Daddy Yankee har slått seg sammen med Snow og sammen har de sluppet låten "Con Calma". Musikkvideoen er allerede sett over 350 millioner ganger, og er den mest sette video to uker på rad på Youtube. Se den her! Nashville-baserte Laur

CLMD teamer opp med Madcon!15.3.2019 13:02:00 CETPressemelding

CLMD har teamet opp med Madcon for å levere den kommende sommerens anthem "Anything". Etter suksessen med hitlåten "Trouble", leverer nå norske artist og produsent CLMD (aka Martin Danielle) hans splitter nye låt “Anything”, sammen med talentene i den populære duoen Madcon. Sammensmeltingen av CLMD’s melodiske pop-dance stil og den lett gjenkjennelige vokalen til den norske duoen resulterer i “Anything” – en upbeat, partystarter av en låt hvor alt ligger til rette for å dominere radiospillinger globalt gjennom den kommende sommeren. Den høyt anerkjente produsenten har den siste tiden jobbet som mentor i TV2 programmet The Voice, har smakt på internasjonal suksess over hele kloden mens han turnerte med Swedish House Mafia legenden Steve Angello på hans «SIZE Matters» USA-turne og har hatt mange radiorotasjoner globalt, blant annet på radiostasjoner som BBC Radio One, Sirius XM, Kiss FM and Capital FM. Han blir kalt “Norways Finest” av den legendariske DJ- og kringkasteren, Pete Tong og