Smoooth Dogg og Klarna lanserer unik kolleksjon

Sammen med den ikoniske rapperen Snoop Dogg lanserer den svenske fintechgiganten Klarna en helt unik kolleksjon av produkter som kashmir-toalettpapir og «Gold Peanut Butter». Med disse produktene får alle nå muligheten til å bli smooothe.
Get Smoooth Collection Silky Sheets Smoooth Robe Photo Matilda Kjell

I starten av året ble det offentliggjort at Snoop Dogg blir Smoooth Dogg og går inn som aksjeeier i Klarna. Banken leverer betalingsløsninger til mer enn 4500 norske nettbutikker og er en av de ledende aktørene på dette markedet. Nå blir trinn to i det unike samarbeidet lansert.

Den eksklusive produktserien til Smoooth Dogg og Klarna som blant annet skal selges i Norge består blant annet av g«Gold Peanut Butter», silkemykt sengesett, toalettpapir i kashmir, en smoooth silkemyk kimono og en nesten syv meter høy oppblåsbar sklie. Med disse produktene får nå alle muligheten til å bli like smooothe som Smoooth Dogg.

Snoop: Kjempegøy å skape produktene

- Vi hadde det kjempegøy da vi skapte disse produktene og ser frem til lanseringen. «Gold Peanut Butter» og et silkemykt sengesett er noe enhver «player» trenger, sier Snoop Dogg.

«Get Smoooth»-kampanjen viser at om du er forbruker, butikkeier eller en verdensberømt smooth person som Snoop Dogg, så vil Klarnas produkter gjøre hverdagen din enklere og mindre stressende. Den går fra smooth til smoooth.

- Det blir veldig gøy å lansere denne eksklusive kolleksjonen sammen med Snoop Dogg. Vi håper å få folk til å smile litt og samtidig bli oppmerksomme på hvor smoooth det faktisk er å bruke Klarnas Betal senere-tjeneste. Vårt største problem akkurat nå er imidlertid å finne ut hvor vi skal oppbevare de enorme oppblåsbare skliene, sier markedsdirektør i Klarna Norge, Thomas Elvestad.

Hele kolleksjonen kan selvsagt kjøpes med Klarnas «Betal senere» betalingsløsning. Den er like smoooth som selve produktene.

For mer informasjon om kolleksjonen og hvordan den kan bestilles: Klikk her

Dette er de smooothe produktene:

Gold Peanut Butter (150kr)

Mykt, kremete og deilig veganvennlig peanøttsmør. Laget av stekte peanøtter og blandet til en smoooth perfeksjon med kokosnøttolje. Og en ting til… det glinser av gull!

Cashmere toilet paper (150kr)

Ta bakenden din til himmelen med vårt smooothe tre-lags toalettpapir. Hver pakke inneholder fire ruller toalettpapir i kashmir - det mykeste toalettpapiret som finnes. Den praktiske reisevesken gjør at du kan ta med deg et par ruller hvor enn du går.

Smoooth robe (750kr)

I møte, på fest eller når du bare vil være deg selv en liten stund. En silkemyk kimono passer overalt og alltid. Den gir deg en helt ny dimensjon. En smoooth dimensjon.

Magnificent dog slide (24.000 kr)

På bare 25 minutter kan du ta hagen din fra 0 til 100 med den sykeste sklien noensinne. Med en 10 meter bred og 7 meter høy sklie i hagen, vil naboen garantert titte over gjerdet i ren misunnelse.

Silky bed set (850kr)

Et king size sengetøy for alle som ønsker en smoooth natts søvn. Vi må advare deg, det er så behagelig at det er stor fare for å forsove seg. Men hvem ønsker å rekke spinningtimen klokken 9 uansett?

**************

For mer informasjon eller ønske om å teste produktene, vennligst kontakt:

Thomas Elvestad, Markedsdirektør, Klarna Norge

thomas.elvestad@klarna.com

+47 932 51 163

Om Klarna
Alt handler om smoooth (ja, det er med tre ooo’er). Klarna er Europas ledende betalingsleverandører og en nylig lisensiert bank som ønsker å revolusjonere betalingsløsningene for forbrukere og virksomheter. Fintech-enhjørningen ble etablert i Stockholm i 2005, og gir forbrukerne forskjellige muligheter til å betale senere. Klarna tilbyr en sikker, friksjonsfri og smoooth handleopplevelse.

Klarna jobber nå med mer enn 100 000 handelssteder i Europa og Nord Amerika. Klarna har 2 000 ansatte og er aktive i 14 land. Klarna har investorer som Sequoia Capital, Bestseller Group, Atomico, VISA og Permira.

Get Smoooth Collection Silky Sheets Smoooth Robe Photo Matilda Kjell
Get Smoooth Collection Berns Showroom Photo Matilda Kjell
Get Smoooth Collection Smoooth Robe Photo Matilda Kjell
Get Smoooth Collection Price Tag Photo Matilda Kjell