​Slik forbereder du deg til helgens Boligmesse i Trondheim Spektrum

11.11.2015 13:23 | Compass Fairs

Med over 130 eksperter på plass kan det bli mye å rekke over på helgens Boligmesse i Trondheim Spektrum. Her får du arrangørens tips for å få best mulig ut av besøket på messen.

Prosjektlederne Ronny Bjørnsen og Rudi Rørstad gleder seg til å åpne dørene fredag kl. 12. De kan fortelle at Boligmessen i Trondheim er aktuell for et stort geografisk område, og at det er veldig mange som har meldt sin interesse og planlegger et messebesøk i helgen.

Hvordan rekke nesten 130 møter?
I helgen vil publikum finne alt fra mini renseanlegg, flere typer bad og kjøkken, en stor hyttegate, villaheis, byggevarer, energibrønnborere, peiser og ovner og det meste man trenger for å oppgradere bolig og hytte.

- Ingen trenger alt vi tilbyr, men alle trenger noe, og det kan lønne seg å gjøre noen forberedelser før man besøker messen, sier Rørstad. Her er prosjektledernes tips før du tar turen til Boligmessen:

1. Møt forberedt
Les messeavisen på forhånd og få oversikt over utstillerliste, program og tilbud på messen. Mange har allerede fått messeavisen i postkassen, alternativt finner du den på Boligmessens nettside boligmesse.no.

2. Kom fredag om du kan
Fredag er ofte den roligste dagen på messen, så har du noen ledige timer fredag mellom kl. 12 og 19 er det et smart tidspunkt for å sikre seg tilbud og hjelp. Ekspertene er uthvilte og har ekstra god tid til kundene.

3. Kjør kollektivt eller parker et stykke unna
Å gå eller ta buss er å anbefale siden parkeringsfasilitetene ved Trondheim Spektrum fort vil fylles opp. Må du kjøre bil, bør du sjekke ledigp.no for å få oversikt over ledige parkeringsplasser i nærheten.

4. Ta med plantegninger
Har du et konkret prosjekt som du ønsker tips til løsninger på, er det smart å ta med plantegninger. Jo mer informasjon ekspertene får, jo enklere er det for dem å bidra med kreative og praktiske råd som passer deg.

5. Sett av god tid
Har du mulighet, bør du sette av noen timer når du besøker messen. Det blir blant annet konkurranser med flotte premier lørdag og søndag. Da kommer Sinnasnekker’n og leder Handy Girl + partner, Ballongslippet og Jakten på boligdrømmen.

Les messeavis med nyheter, program, utstillerliste og tilbud på www.boligmesse.no

Åpningstider: Fredag kl. 12 – 19 Lørdag kl. 10 – 18 Søndag kl. 10 – 17

Prosjektledere:
Rudi Rørstad Tlf. 482 03 030, e-post: rudi@boligmesse.no

Ronny Bjørnsen Tlf. 482 24 813, e-post: ronny@boligmesse.no

Vinn kjøkken og treff 60 utstillere på helgens Boligmesse i Nordlandshallen27.3.2017 10:40Pressemelding

Skal du skal kjøpe nytt kjøkken, fornye det du har, eller satser du på å vinne et splitter nytt kjøkken? Da er helgens Boligmesse i Nordlandshallen i Bodø et smart sted å dra 31. mars – 2. april. – Vi har 60 utstillere med gode tips, eksperthjelp og tilbud til deg som skal pusse opp, bygge nytt eller bytte bolig, sier prosjektleder Ronny Bjørnsen fra arrangøren Compass Fairs AS.