ŠKODA gir et glimt av ny kompaktmodell

ŠKODA har delt første designskisse av konturen på en helt ny kompakt kombi/hatch-modell som vil bli lansert mot slutten av 2018.

• Ny kompaktmodell markerer neste steg for merkets designspråk
  • Den første ŠKODA-modellen produssert på den nye A0 MQB-plattformen
  • Introduseres i løpet av 2018

ŠKODA offentliggjør nå et silhuettbilde av en helt ny kompaktmodell. Bildet viser distinkte og dynamiske linjer som bringer videre designelementer fra konseptbilen ŠKODA VISION RS , som i disse dager vises frem på bilmessen i Paris.

For første gang bruker ŠKODA A0 MQB-plattformen i en av sine modeller, noe som muliggjør selskapets typiske kombinasjon av kompakt eksteriør, romslig interiør, og en rekke innovative assistentsystemer.

Den nye ŠKODA-modellen får sin debut mot slutten av 2018 og ŠKODA Norge forventer å ha priser klare og å kunne ta i mot bestillinger i første kvartal 2019.

Direktesending av verdenspremieren på ŠKODA SCALA4.12.2018 15:19:36Pressemelding

ŠKODA har verdenspremiere på sin nye kompaktmodell, SCALA, i Tel Aviv 6. desember Verdenspremieren streames direkte på ŠKODA Storyboard, YouTube, Twitter og Facebook klokka 18.30 På torsdag viser ŠKODA frem den nye kompaktmodellen, ŠKODA SCALA, for første gang i Tel Aviv i Israel. For alle som ikke er tilstede på verdenspremieren, så sender ŠKODA direkte fra avdukingen, både på ŠKODA Storyboard, YouTube, Twitter og Facebook. Direktesendingen varer i omlag 45 minutter og starter kl 18.30 norsk tid. Det blir også anledning for media til å dele direktesendingen på egne kanaler via en innebygd kode. Dato: torsdag, 6 desember klokken 18:30 ŠKODA Storyboard: http://www.skoda-storyboard.com YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xTqXrrZ9rlU Twitter: https://twitter.com/skodaautonews Facebook: https://www.facebook.com/skoda/ Innebygd kode: <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/xTqXrrZ9rlU" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscop