Skistar lanserer klesmerket EQPE

Skiferiekonsernet SkiStar lanserer nytt klesmerke, den første kolleksjonen slippes nå. EQPE tilbyr prisgunstige skiklær tilpasset skandinaviske forhold. Det lanseres også en unik kolleksjon for alpin-VM i Åre, der EQPE er offisiell klesleverandør.

SkiStars nye klesmerke EQPE er offisiell klesleverandør til alpin-VM i Åre.

- SkiStars målsetting er å tilby barnefamilier en aktiv og sunn fjellferie, og EQPE er et naturlig steg videre. Ambisjonen er å skape holdbare skiklær, både når det gjelder stil og kvalitet, sier Mats Årjes, konsernsjef i SkiStar.

EQPE er laget for skikjøring og utendørsaktiviteter i fjellmiljø, og tilbyr holdbare klær i klassisk design. Prismessig ligger klærne i mellomsegmentet. Premierekolleksjonen slippes nå og inneholder skiklær, jakker, undertøy, goggles, strømper, buff og luer for barn, junior og voksne. Alpin-VM i Åre har valgt EQPE som offisiell klesleverandør. I forbindelse med mesterskapet slippes en unik kolleksjon som samtlige 1.500 funksjonærer skal bruke.

- Vi er veldig stolte over at alpin-VM har valgt EQPE som offisiell klesleverandør. Det er et kvalitetsstempel, og med 700 millioner tv-tittere et flott utstillingsvindu for varemerket. Vi er overbevist om at EQPE vil gi oss gode forutsetninger for fortsatt økonomisk vekst, sier Mathias Lindström, markeds- og salgsdirektør i SkiStar.

EQPE skal selges i SkiStarshops konseptbutikker i Åre, Sälen, Vemdalen og Hemsedal, samt eksklusivt på SkiStarshop.com og eqpe.ski med utsendelse til Sverige, Norge og Danmark.

For mer informasjon og intervjuforespørsler, kontakt gjerne:

Mathias Lindström, salgs- og markedsdirektør i SkiStar, tel: +46 (0) 76-125 62 92, mail: ml@skistar.com

Niklas Carlsson, daglig leder for VM-selskapet Åre 2019 AB, tel: +46 (0) 72-731 20 19, mail: niklas.carlsson@are2019.com

Les mer på www.eqpe.ski

SkiStars nye klesmerke EQPE er offisiell klesleverandør til alpin-VM i Åre.
SkiStar lanserer nå klesmerket EQPE.

40 dager igjen til påske8.3.2019 07:00:00 CETPressemelding

Å feire påske på fjellet er for mange nordmenn en tradisjon de nødig vil gå glipp av. Nå er det 40 dager igjen og som vanlig kan SkiStars skianlegg by på tettpakkede påskeprogram. Stikkord er underholdning og konserter, blandet med bra skikjøring og morsomme familieaktiviteter i bakken. I Trysil spiller blant andre folkekjære Vazelina Bilopphøggers på Knettsetra, i Hemsedal er Klovner i Kamp og Broiler to av artistene som skal lage god påskestemning på afterski.