Skanska Asfalt blir til Skanska Industrial Solutions

Fra og med 29. september vil Skanska Asfalt endre navn til Skanska Industrial Solutions.
Stig Lindland, Adm. dir. Skanska Industrial Solutions AS

Skanska Industrial Solutions er en nordisk enhet i Skanska-konsernet som både jobber med løsninger og har en industriell produksjon av ulike produkter. I Norge er det per i dag asfalt og bergmaterialer som utgjør leveransen, mens selskapet i resten av Norden også tilbyr betong, infraservice og maskinutleie.

- Vi gjør dette navnebytte for å bedre beskrive hva vi virkelig tilbyr av produkter og tjenester til våre kunder. Navnebyttet kommer som en naturlig konsekvens av det utviklingsarbeidet vi har drevet i selskapet over flere år. Vi tydeliggjør at vi er en nordisk enhet og hva vi tilbyr markedet, forteller Stig Lindland, adm. direktør i Skanska Industrial Solutions Norge.

Stig Lindland, adm. dir. Skanska Industrial Solutions AS: +47 95 76 88 00

Stig Lindland, Adm. dir. Skanska Industrial Solutions AS

40 00 64 00http://www.skanska.no

Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag 41 000 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA

Følg pressemeldinger fra Skanska Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Skanska Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Skanska Norge

Naturvitenskap på agendaen - første spadetak for det nye vitensenteret i Kristiansand er tatt!10.4.2024 10:00:25 CEST | Pressemelding

Det var et viktig øyeblikk for kunnskaps- og vitenskapsformidling på Sørlandet, da det første spadetaket ble tatt for det nye vitensenteret på Gimlemoen. Dette markerer en ny æra for Vitensenteret Sørlandet og Universitetet i Agder (UiA), som sammen tar steget mot større og mer tilrettelagte lokaler. Vi bygger bygget som skal levere fremtidens læringsopplevelser innen naturvitenskap!