Skandiabanken skal gjenta suksessen. Satser i småbedriftsmarkedet

21.6.2017 08:00 | Skandiabanken

Bergen 21.6.2017: Skandiabanken utvider virksomheten og skal tilby den beste digitale bankløsningen for de minste bedriftene.

Skandiabanken forbereder seg på å innta småbedriftsmarkedet

‘16 år på rad har Skandiabanken hatt de mest fornøyde bankkundene i privatmarkedet. Dette er et sterkt utgangspunkt når vi nå tar fatt på oppgaven med å lansere den beste digitale brukeropplevelsen for små bedrifter.’ – sier Magnar Øyhovden, Leder Skandiabanken.

I løpet av første halvår 2018 vil Skandiabanken tilby grunnleggende banktjenester for små bedrifter. Skandiabanken skal være det naturlige valget for frie yrker, gründere, freelancere og konsulenter. Kreative og nyskapende mennesker bør ikke bruke tiden på bank. Bank skal være enkelt, og helst noe som bare skjer.

Skandiabanken har 17 års erfaring i å skape de mest kundevennlige løsningene, og står sterkt rustet til denne utfordringen.

‘Vi skal lage den smarte banken som forstår de små bedriftenes behov - slik at de kan få mer tid til å fokusere på det de er best på. Vi skal utfordre et marked som er preget av tungvint administrering og dårlige nettløsninger - og jobben starter nå’ – legger Øyhovden til.

Løsningen vil bli utviklet sammen med kundene, og de som er interessert kan allerede nå melde seg som betabrukere på www.skandiabanken.no/bedrift

Skandiabanken orienterer nærmere om satsingen på sin kapitalmarkedsdag i Oslo i dag klokken 10:00.

Kapitalmarkedsdagen kan følges live eller i opptak fra denne linken : http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=58368926

Magnar Øyhovden, Leder Skandiabanken, 959 40 038
Christoffer Hernæs, Digitalsjef, 916 92 852

Skandiabanken forbereder seg på å innta småbedriftsmarkedet