Skaff deg en splitter ny sofa på FINNs nye markedsplass

FINN har lansert et nytt tilskudd i markedsplass-familien med nye FINN shopping. En helt ny markedsplass for alle som ønsker å kjøpe nye produkter fra flere leverandører samlet på ett sted.

Den nye markedsplassen samler flere nettbutikker med nye varer på ett sted, og skal gjøre det enklere for nordmenn å handle møbler og interiør på nett.

- Nordmenn handler stadig mer på internett, men fortsatt vegrer mange seg for å kjøpe større ting, slik som møbler. Med den nye shoppingtjenesten ønsker vi å tilby kundene like god service som i fysiske butikker. Det betyr at garantitidene er de samme, og at du vil bli like godt ivaretatt når du kontakter kundesenteret vårt, sier Christopher Ringvold, direktør i FINN.no og ansvarlig for den nye markedsplassen.

Den nye tjenesten samler flere nettbutikker med nye varer på ett sted, og skal gjøre det enklere for nordmenn å handle møbler og interiør på nett.

- All betaling og logistikk går gjennom oss, og vi garanterer for at du får det du betaler for til riktig tid og pris. I tillegg tilbyr vi gratis frakt og retur ut året. Det betyr at du kan få sofa sendt hjem, og eventuelt levert tilbake, gratis, sier Christopher Ringvold.

FINN shopping har hovedfokus på møbler og interiør, men har også produkter innenfor kategoriene hus, hage, bygg og verktøy.

Christopher Ringvold, produktdirektør for FINN shopping