Vipps

Sjekk enkelt hvor mye du har på konto: Nå ser du saldo i Vipps

Vippsere får flere små og store gladnyheter denne vinteren. Først ute er muligheten til å se saldo i Vipps, uten å måtte sjekke nett- eller mobilbank.

Vipps kan brukes i flere og flere betalingssituasjoner, og den nye versjonen av appen er klargjort for fremtidens bruk. Det betyr at det er mye enklere å få ut nye funksjoner og produkter i Vipps fremover. Veldig mange har allerede latt seg begeistre av muligheten til å betale regningene sine rett i appen. Nå blir det enda enklere å bruke Vipps til å betale ved at du også ser hvor mye du har på saldo i det øyeblikket du skal betale.

− Det kommer mange større og mindre nyheter i Vipps fremover, og saldo er en av de første vi lanserer. Veldig mange av brukerne vi snakker med synes dette gjør det mye enklere og oversiktlig når man skal betale, fordi du vet hvor mye som er på kontoen din, sier Elisabeth Barrie, ansvarlig for produktutvikling for Vipps.

Saldo for de ulike kontoene du har lagt til ligger ikke synlig på forsiden når du går inn i Vipps, men er synlig når du trykker deg inn på betalinger.

Saldo blir først tilgjengelig for kunder i DNB, Sparebank1, Møre-banken, Obos-banken og Balder-bankene.

Om Vipps

Vipps
Dronning Eufemiasgate 42

Over 2,8 millioner nordmenn har nå lastet ned Vipps-appen.

Vipps gjør det enkelt for kundene dine å betale, du trenger ingen bankterminal eller kontanter og pengene får du rett inn på konto. Vipps har ingen etableringsgebyr eller abonnementspris, du betaler kun for bruk av Vipps.

Følg saker fra Vipps

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Vipps på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Vipps